Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:Vanavond met vriendinnen eten, iedereen neemt wat mee en we weten van elkaar niet wat.Dat wordt leuk.
O: 200 gram optimel kwark met speltmuesli en amandelen/abrikozen
T: appel
L: 2 speltbh (avocado, selleriesalade), bakje gemengde salade (witlof, rozijnen, paprika, mais, tomaat, olijven, nog wel meer ) T: 2 volkorencrackers met kaas
A: Iig mijn eigen groentespiesjes met tomaat, mozarella, olijf en komkommer + nog veel meer
stokbroodjes met kruidenboter, allerlei soorten gegrilde groenten met kruiden, zelfgemaakte courgettesoep, schepje pastasalade, en als toetje opgeklopte kwark met vanillesuiker + aardbeien en bosvruchten en een wafel
D: Thee, Holy Soda
billionache schreef:Planning voor vandaag:
O: kom muesli met rode vruchten, glas sojamelk en een banaan
L: 2 gebakken witte broodjes, met americain preparé en kaas/jam
T: kom kervelsoep met balletjes
A: versgemaakte lasagne met spinazie en een stukje stokbrood
T: stuk taart met pudding bij schoonmoeder
D: 2L water, thee.
B: straks nog een uurtje wandelen. Het is zo'n lekker weertje!

En zijn die Quest bars lekker Oliver? Ik heb tot nu toe chocolate brownie (minder lekker) en strawberry cheescake (best wel lekker
) gehad. Normaal vind ik pindakaas en jam of gewoon pindakaas wel lekker maar het eten van een reep met die smaak lijkt me op een of andere manier vies
.
.
Stravero schreef:Maandelijkse feest is aan de gang dus deze week wel wat ongezonde dingetjes op, maar normaal waren t zakken vol... En nu een paar dingetjes, dus best trots op mezelf :-D
. Zolang het niet uit de hand loopt is daar niks mis mee, dus je mag zeker trots op jezelf zijn
.
En het bespaard ook geld haha.