Heb ook weer een taart gemaakt dit keer een voor een van mijn buren.
Verder vandaag een telefoontje gekregen van iemand voor een taart voor vrijdagavond heb hem helaas moeten afwijzen ze zaten op ander half uur rijden en een redelijk grote taart en heb mijn gewone baan ook nog dus helaas.
*breekt in* De mensen die ik benaderd heb n.a.v. de post op de openingspagina, maken óf geen taarten meer, óf ze reageren niet, vandaar dat ik toch hier maar even een oproepje plaats. Ik zoek iemand die voor mij voor 7 september a.s. een tietentaart (40-50 pers) kan maken in de omgeving Waalwijk NB (Tilburg/Den Bosch). Wel wat eisen m.b.t. smaken en uitvoering (o.a. bij voorkeur red velvet cheesecake taart). Ik ben niet op zoek naar een koopje gewoon een kwalitatief goede en lekkere taart. Interesse of weet je iemand die interesse zou kunnen hebben? Pb me alsjeblieft even. Gr. Eva *breekt uit*
DIVA2
Geplaatst: 14-07-14 13:32
Afgelopen dagen hadden niet de meest ideale weersomstandigheden. En dan druk ik mezelf zacht uit. Heb echt nog nooit zulk takke weer gehad met het maken van de taarten. Maar goed, iedereen was na aflevering weer happy en daar gaat het om
Deze heeft mijn zoon meegenomen naar een feestje van 4 meiden die samen hun 16e verjaardag vierde. De middelste is een double barrel chocalade cake van 17 rond en bijna 21 hoog. Gevuld met frambozencreme.
Dit taartje is voor Zoey. Afgelopen zaterdag vierde zij haar verjaardag. Waarom Picasa er nou zwarte randen omheen heeft gezet weet ik ook niet.
En deze heb ik afgelopen weekend gemaakt tijdens een workshop bij The Little Cakeshop in Hilversum.
Mocht je iemand weten die opzoek is naar een bijzondere verjaardagstaart; de dino is voor SALE!! Is gemaakt van cake, gevuld met chocoalde creme en afgesmeerd met pure ganache. Kan ingevroren worden.
Wauw, supergaaf weer zeg! Vind die eerste ook helemaal top.
Ik mag op zoek gaan naar iemand die onze bruidstaart kan gaan maken VL wou eerst persé bij een bakker bestellen maar ik vind dat meestal niet zulke hele mooie taarten.. dus nu heb ik hem toch zover gekregen dat ik zelf iemand uit mag zoeken
Zou ik mij mogen melden als nieuw lid? Ik bak met regelmaat cupcakes, cakes en soms taarten. Als jullie willen heb ik wel een aantal plaatjes ervan
Celinee_
Geplaatst: 15-07-14 19:31
Ik heb geen idee of dit het juiste topic is voor mijn vraag, maar ik heb me rot gezocht en kan het niet hebben dat ik het niet meer kan vinden.
Er heeft eerder een "recept" op bokt gestaan waarin M&M's en chocola werden gebruikt. Dit werd dan samen gesmolten en het moest in de koelkast. Daarna kon het in "brokken" geserveerd worden. Ik heb geen idee waar ik het heb gezien, ik weet zeker dat het op bokt was, maar ik kan het nergens meer vinden. Weet iemand van jullie wat ik bedoel?
Kom even binnenvallen met een paar vraagjes Ik ben morgen jarig en heb vanochtend al een kwarktaart+monchoutaart gemaakt wanneer kan ik die het beste decoreren met slagroom en fruit ? En nog een vraag voor zaterdag wou ik op het werk trakteren met een zelfgemaakte slagroom taart wanneer kan ik daar het beste mee beginnen vandaag nog of morgen middag ?