Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kynshiri schreef:hier verkopen ze bij de boerenbond gewoon nieuwe ringen voor weckpotten hoor?
en anders hier:
http://www.weckonline.com/nl/12-weck-ringen-klemmen
Sonja_vR schreef:in de kas zijn ze net zo giftig als in de tuin
![]()
hier staat sowieso een hek om de moestuin, anders zou er nooit iets groeien met de hond ,
eerder opgegraven als dat ik het kan planten
sweetsox schreef:Sonja_vR schreef:in de kas zijn ze net zo giftig als in de tuin
![]()
hier staat sowieso een hek om de moestuin, anders zou er nooit iets groeien met de hond ,
eerder opgegraven als dat ik het kan planten
bedoel dan kunnen de dieren erbij en mijnn oppas kinderen. De kas is afgesloten. Vandaar dat is veiliger met de kleine kindjes
liljebo schreef:Kom ff weer binnenvallen.... cocosolie gebruik ik sinds kort ook.Fijn spul. Bak verder voor mijzelf ook wel in olijfolie en notenolie. Alleen voor anderen gebruik ik boter omdat ze dat lekkerder vinden vanwege jus en zo. Maar goed... ik eet toch ook al geen vlees.
Champignons wil ik ook graag. En zoete aardappelen
8nnemiek schreef:Die van mij gaan in een kas, maar die van mijn zusje staan gewoon buiten. Wel op het zuiden, en tegen een muur, dus redelijk beschut. Die waren toch best goed gelukt! Als je er een folie omheen kan zetten tegen de ergste wind is dat natuurlijk ideaal, maar ook in de open lucht krijg je leuke tomatenBruin worden kan komen door mineraaltekort, of te weinig water, of een ziekte.