Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FuGeLiCu schreef:Oh de 1e en 3e zien er echt jammie uit zeg!! Heb je een receptje?
Heeft iemand trouwens ook wel eens citroensap gebruikt in cake? Normaal gebruik ik vaak citroenaroma, maar heb al een tijdje nog een halve citroen liggen. Zou er minder sap als aroma in moeten?
Juliette61 schreef:hallo allemaal. Ik heb pas geleden voor het eerst muffins gemaakt, zonder zo'n handig AH pak. Dat vond ik zo leuk, dat ik cupcakes zou willen maken. en dan echt helemaal zelf. Er is alleen een probleem. Ik en mijn vader zijn allergisch voor melk, en ik vroeg me af of iemand die ervaring heeft met zo'n fijne allergie? Kan je de melk vervangen door water, en een ei, of soja melk? Of zijn er speciale recepten die ook lekker zijn voor mijn moeder en broer, die natuurlijk melk gewend zijn?
Groetjes!
F_Orumster schreef:Juliette61 schreef:hallo allemaal. Ik heb pas geleden voor het eerst muffins gemaakt, zonder zo'n handig AH pak. Dat vond ik zo leuk, dat ik cupcakes zou willen maken. en dan echt helemaal zelf. Er is alleen een probleem. Ik en mijn vader zijn allergisch voor melk, en ik vroeg me af of iemand die ervaring heeft met zo'n fijne allergie? Kan je de melk vervangen door water, en een ei, of soja melk? Of zijn er speciale recepten die ook lekker zijn voor mijn moeder en broer, die natuurlijk melk gewend zijn?
Groetjes!
Kunnen jullie tege kokosmelk? Daar kun je ook prima mee (muffins) bakken schijnt. Moet lekker zijn met limoen.