benangelique schreef:SL: wat zei je (ex)werkgever?
Nou hij vond het volgens mij raar.
Maar die kok heeft mij donderdag voor vanalles uitgescholden en een andere collega in haar gezicht gespuugd, waar mijn baas dus niets van heeft gezegd. Ik ben toen ook naar huis gegaan en die collega ook, ik weiger dan verder te werken.
Het was donderdag sowieso een ramp, alles ging fout vanuit de keuken, eten dat terug kwam omdat het niet goed gebakken was, koud, droog, of saus te dun, etc. Hierop werd de bediening aangekeken door gasten, logisch ook, die gasten zien ons wel, de mensen in de keuken niet.. Hierdoor ontstond flink wat stress, waar mijn baas heerlijk aan bijgedragen heeft, maar die kok ook zeker.
Foutje kan voorkomen, maar ga ons niet uitschelden op het moment dat wij klachten krijgen en eten terug brengen dat dus opnieuw gemaakt moet worden.. Ik bedenk niet dat het eten niet goed is, dat doen de gasten, die betalen voor hun eten en dus verwachten dat het in orde is.
Nu wilde hij graag dat ik nog 1,5 maand bleef, maar ik heb toch een 0 uren contract, dus heb gezegd dat ik niet meer wil werken.

Hij zei wel dat hij hoopte dat ik hem nog normaal gedag zou zeggen op straat, waarop ik zei dat ik niets tegen hem persoonlijk heb, maar wel tegen zijn manier van doen wat betreft het werk..
Maar we zijn er netjes uitgekomen, ik vind het wel prima zo