Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

siskeh

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:41

Ik weet niet hoeveel bovenstaande pakket heeft gekost, maar zo kort gerekend kom ik niet op een waarde van 15 euro, wat "hoort" bij een pakket van 4,99. Als je iets hebt wat al over datum is kan je dat aangeven bij TGTG, en waarde gok ik ook.

Gisteren ook weer pakket opgehaald bij Jumbo, allemaal lekkers, behalve 1 pak vla welke ik écht niet lust, die is naar de buurvrouw gegaan ;)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:41

Dat is te weinig en slecht dat ie over datum is. Zou deze toch melden.

Vitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:47

Avelienvd schreef:
Dat is te weinig en slecht dat ie over datum is. Zou deze toch melden.

Heb gemeld dat er een product over datum was. Ben benieuwd naar de reactie.

mls_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:54

Zou indd ook even kijken naar de waarde, want denk niet dat je boven de 10 euro komt

Vitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:05

Aardappeltjes 1 euro
Fuitbakje. 2 euro
Maaltijd salade 4.99
Spruitjesstampot kan ik niet vinden maar 2 bakken zijn 10 euro. Ik ga er gemakshalve vanuit dat ie los 6 euro kost.
Dan kom ik uit op 14 euro uit.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:17

Vitas schreef:
Aardappeltjes 1 euro
Fuitbakje. 2 euro
Maaltijd salade 4.99
Spruitjesstampot kan ik niet vinden maar 2 bakken zijn 10 euro. Ik ga er gemakshalve vanuit dat ie los 6 euro kost.
Dan kom ik uit op 14 euro uit.

Zoiets schat ik ook.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 16:48

De sushi was prima en voor mij ook groot genoeg als (avond)maaltijd. Ik blijf me er wel over verbazen dat zo'n bakje normaal 18 euro kost. Ik had 'm voor 6. Supermarktprijzen voor die hoeveelheid, maar dan wel betere kwaliteit. Ik zal het niet heel snel weer doen (dan heb ik toch liever Surinaams) maar ach, zo voor een keertje op een zondagnamiddag... :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:03

Sharani schreef:
Vandaag voor het eerst een pakket opgehaald bij de jumbo. Was niet echt een top ervaring want de kaas die er bij zat zit schimmel op. Wat de hoeveelheid betreft is het wel oké. Zal het vast nog wel eens proberen en hoop vooral dat er meer deelnemers in de buurt komen. Vooral bakkers zou leuk zijn :D .

[ [url=m/6ke4qk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarschijnlijk heb je hem meegekregen ivm de schimmel. Bij kaas kan je dat er gewoon af snijden en de rest opeten. Zou ik me in ieder geval niet druk om maken. Bij brood ofzo wel.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:42

Vitas schreef:
[ [url=m/qRW3mk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net voor het eerst een pakket gehaald bij de Jumbo in Roden.
Ik vind het een beetje teleurstellend. Het bakje met fruit was al over datum.

Aardappels 1,-
Fruit 2,-
Maaltijd salade 4,99
Maaltijd is 6,99 of 7,99
Dus je komt wel aan de €15,-
Maar dat het fruit al over de datum is zal ik inderdaad wel even melden.

madelonvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:08

Mag ik hier eens horen wat jullie vinden van dit pakket?

Normaal gezien haal ik coupons van de bakker in Kaatsheuvel waar ik echt heel tevreden ben.
Vandaag een keertje bakker Bart geprobeerd in Tilburg. Twee coupons gekocht a vijf euro per stuk en dit was het eindresultaat:

Afbeelding

Ik vond het teleurstellend voor de prijs van 10 euro (hoort ter waarde te zijn van 30 euro)
Misschien ben ik verwend met de andere pakketten die ik ken vandaar de vraag wat jullie hiervan vinden.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:30

Ik ga morgen een bakkerij / lunch pakket ophalen.
Ben benieuwd, ophaaltijd is wel wat naar.
13:55-14:00 :+ 5 hele minuten _O-

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:14

madelonvdw schreef:

Normaal gezien haal ik coupons van de bakker in Kaatsheuvel waar ik echt heel tevreden ben.
Vandaag een keertje bakker Bart geprobeerd in Tilburg. Twee coupons gekocht a vijf euro per stuk en dit was het eindresultaat:

[ [url=m/HevpbX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vond het teleurstellend voor de prijs van 10 euro (hoort ter waarde te zijn van 30 euro)
Misschien ben ik verwend met de andere pakketten die ik ken vandaar de vraag wat jullie hiervan vinden.

Dit ziet er idd niet uit als €30. Sowieso veel harde broodjes en ik vraag me altijd af wat je daar mee kan doen? Ik kan vaak niet alles direct dezelfde dag opeten maar later kun je ze toch eigenlijk niet meer echt gebruiken. Wat doen jullie met harde broodjes?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:24

madelonvdw schreef:

Ik vind het inderdaad ook wat teleurstellend.. Wij kregen afgelopen vrijdag dit pakket (2 bonnen)

Afbeelding

Met onder andere 4,5 brood, 10 kaasstengels, 4 muffins, 8 donuts en 4 zakken met in totaal een stuk of 20 broodjes en bollen.

De harde broodjes vries ik trouwens gewoon in. Als ik ze dan wil eten eventjes in de oven, zijn ze weer helemaal als vers :)

mls_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:46

Indd invriezen en in de oven, of even lichtjes nat maken en in de oven voor dezelfde dag of de dag erna, voor de harde broodjes

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 06:58

Madelon lijkt mij meer 1 pakket? Normaal hebben ze toch goede pakketten daar! Hebben ze wel gezien dat het 2 bonnen waren. Ik zeg het altijd even.

Weer erg blij met Spar City Eindhoven! deze keer 2 pakketten (deel ik met mijn broer samen). Mijn favoriete yoghurt er weer in en 3 stukken zalm van € 8,20 per stuk <3 totale waarde is ongeveer 75 euro, betaald 3,99 per pakket. Top _/-\o_
Afbeelding

Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 07:22

madelonvdw schreef:

Ik vind het ook erg weinig. meer richting 1 pakket.
Harde broodjes inderdaad dezelfde dag of volgende dag even in de oven, of invriezen en dan even ontdooien en in de oven.

Pakket van Spar City is wel heel erg goed.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:33

Debbie schreef:
madelonvdw schreef:

Ik vind het inderdaad ook wat teleurstellend.. Wij kregen afgelopen vrijdag dit pakket (2 bonnen)

[ [url=m/QV0D1h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met onder andere 4,5 brood, 10 kaasstengels, 4 muffins, 8 donuts en 4 zakken met in totaal een stuk of 20 broodjes en bollen.

De harde broodjes vries ik trouwens gewoon in. Als ik ze dan wil eten eventjes in de oven, zijn ze weer helemaal als vers :)

Debbie;
Ik vind dit (2x) pakket eigenlijk juist wel veel.
Ik heb nu het idee dat wij in Alkmaar gewoon heel weinig krijgen. _O-
Maar ik vind dat ik daar toch vaak prima pakketten heb gehad :+
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 05-08-19 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:35

madelonvdw schreef:

Voor 2 couponnen vind ik deze inderdaad wel weinig.
Maar kan je daar een melding van maken? Of moet je bedrag gewoon boven je aankoop zitten en is het dan goed ofzo?
Ik heb op dat gebied niet echt actie hoeven te ondernemen nog.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:53

listiglistje schreef:
Madelon lijkt mij meer 1 pakket? Normaal hebben ze toch goede pakketten daar! Hebben ze wel gezien dat het 2 bonnen waren. Ik zeg het altijd even.

Weer erg blij met Spar City Eindhoven! deze keer 2 pakketten (deel ik met mijn broer samen). Mijn favoriete yoghurt er weer in en 3 stukken zalm van € 8,20 per stuk <3 totale waarde is ongeveer 75 euro, betaald 3,99 per pakket. Top _/-\o_
[ [url=m/iau4mm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LkGnnF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw :wow:

madelonvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:06

listiglistje schreef:

Ik heb nog gemeld dat het twee coupons waren en toen kreeg ik de reactie dat ik blij mocht zijn met hoeveel ik had gekregen. Vandaar dat ik een beetje twijfelde over de hoeveelheid. Heb toch maar too good to go een berichtje gestuurd. Ben benieuwd!

Wat een mooie pakketten zijn er gisteren voorbij gekomen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:08

listiglistje schreef:

Wow dit ziet er wel echt super goed uit zeg!
Zal tegen me vriend zeggen dat hij die ook maar in de gaten moeten houden :+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:24

Mijn late lunch is zijn wachten meer dan waard geweest <3
Afbeelding
In het 2e witte zakje zitten 4 flappen (ik denk 2 kers en 2 appel)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:30

Ik doe nu iedere week de bakker. Werkt echt top!

Voor heel de week brood en af en toe wat lekkers erbij! :P

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:52

Mijn schoonouders zijn vooral heel blij dat ik regelmatig een bon bij de bakker haal. Hun hele vriezer ligt inmiddels vol omdat ik zelf geen bruin brood lust.
Ik haal ook elke keer weer een bon omdat ik het gewoon leuk vind, maar veel dingen lust ik dus nieteens Haha.
Voor vanavond heb ik een bon bij zo’n all you can eat restaurant dus ben heel benieuwd.

mls_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:16

Tallie1979 schreef:
Ik doe nu iedere week de bakker. Werkt echt top!

Voor heel de week brood en af en toe wat lekkers erbij! :P

Dat doe ik ook inderdaad! Helaas wat enthousiast geweest, vorige week met 3x naar de bakker te gaan, dus voorlopig een vriezer vol brood haha