Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Plien91: ik vind het zelf makkelijk om m'n lichaamsgewicht te gebruiken. Ik weeg rond de 71kg, dus ik zorg dat ik rond de 70gr eiwit per dag binnen krijg. Tussen de 50-70 vind ik voor mijzelf compleet acceptabel, daarboven begin ik moe te worden (kan dan niet lekker sporten) en voelt m'n maag te zwaar.
50-70 gr eiwit is zelfs op een veganistische eetwijze met gemak te behalen, mits je gevarieerd eet
ChantalSmook schreef:Ik sport inderdaad voordat ik eet, les is van 17.30-19.00 en voordat ik uit de douche/thuis ben. Vandaar dat ik later eet. Over het algemeen gaat het goed, begin er ff aan wennen. Als ik merk dat ik me wat licht voel kan ik altijd wat extra's pakken zoals een appeltje ofzo. Sowieso beweeg ik elke dag wel veel dus ben het wel gewend denk ik. Op en neer naar het werk is al een uurtje fietsen en dan ben ik nog nergens heen geweest.
plien91 wat vervelend zeg dat exceem. Ik laat het niet staan omdat ik wil genieten en dit ook gewoon als eetpatroon wil blijven vasthouden zonder terug te vallen. Dus wil mezelf ook wat gunnen. Snap dat je dan alcohol laat staan. is wel ook voor een goed doel. Hoop voor je dat het gaat helpen!
myrt3 schreef:Gister:
O: overnight oats met: griekse yoghurt, magere melk, banaan, aardbeien, kaneel
L: 3 zuurdesem/spelt boterhammen met: 2x roomkaas light, 1x hummus, 2 cherry tomaatjes, groente soep
T: Bordje aardappel salade
T: 2 rogebroodjes met blauwe bessen jam
A: Bordje pasta salade met zelf gemaakt brood
T: stukjes taart (was feestje)
Plien91 schreef:Vandaag:
O: 3vk crackers, 2 roomboter/runderrookvlees, 1 roomboter/appelstroop, glas sinaasappelsapT: Peer
L:Magere kwark met granolaBruine pistolet tonijnsalade, yoghurt-aardbei smoothie
T:Appel +banaan en 10 dadels
A: Zalm, krieltjes, broccoli
T: Vriendje geeft afstudeerfeestje. Ik denk dat ik water ga drinken en een beetje chips eet.
B: 40 min fietsen