Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SaNNeS88 schreef:Misschien heeft ze last van haar rug of tanden? Misschien eens een fysio of tandarts vragen?
Madeira_ schreef:Ik snap het ook niet.. Ze bokte vandaag echt hoog, en zelfs toen het andere paard uit de bak was, deed ze het nog. Ze wilde geen stap meer zetten. Het zadel heb ik op haar rug laten aanmaken, dus denk dat dat wel goed zit. Maar toch maar is een DA bij halen als dit doorgaat..
SaNNeS88 schreef:Madeira_ schreef:Ik snap het ook niet.. Ze bokte vandaag echt hoog, en zelfs toen het andere paard uit de bak was, deed ze het nog. Ze wilde geen stap meer zetten. Het zadel heb ik op haar rug laten aanmaken, dus denk dat dat wel goed zit. Maar toch maar is een DA bij halen als dit doorgaat..
Het kan heel goed dat het zadel wel gewoon past, maar dat ze een spiertje oid verrekt heeft, of een werveltje verschoven...
benangelique schreef:Hahaha begrijp ik dat je hem een bos bloemen gaat brengen, echt lief van die man!Die leverancier krijgt een dikke bos bloemen als alles gefixed is. ben zo blij met die man!
op het werk is het wat rustiger. Het MT gaat nu eindelijk wat doen met alle gegeven signalen, dus dat is mooi. zal nog wel even duren voordat er verandering merkbaar is, maar achter de schermen wordt iig hard gewerkt en dat neemt al een hoop onrust weg. Qua studie loop ik nu verschrikkelijk achter door de verhuizing. vanaf het weekend (zondag) ga ik alle dagen 's avonds vol aan de bak, want over 3 weken moet ik een paper inleveren... komt wel goed denk.
voor Knorretje hebben we Punk gevonden. Die woont nu zeer gelukkig samen met haar en is een klef stel. Lief dat je er aan denkt!