Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Magrathea schreef:Er wordt inderdaad gepleit om het vrijgekomen geld met verhoogd BTW (21%) op vlees te gebruiken om de BTW op groenten en fruit naar 0 te brengenaangezien dat nu vaak zelfs duurder is dan allerlei ongezonde producten
Ik wil ook overstappen, dat ga ik volgende maand doen wanneer ik meer tijd heb om eea uit te zoeken.
, toch maar eens in gaan verdiepen.

. Ga dit weekend de eerste lading bieten zaaien, mag dat altijd graag eten. Mallow schreef:Is triodos de meest vegan bank?
heb hier een paar opties, Triodos is nu ook in Engeland en er zijn iets van twee andere baken die niet helemaal rampzalig zijn. Mijn Nederlandse bankrekening is ook nog steeds bij de Rabo helaas, maar ik moet even tijd hebben om dat allemaal te veranderen.
a la ‘mensen hebben vlees nodig en het belangrijkste het is LEKKER dus ik neem vanavond een extra groot stuk’.
En ja, Facebook-rantings zijn echt deprimerend soms...
. Denk dat iedereen wel beseft dat doorgaan zoals we nu dierlijke producten consumeren onhoudbaar is maar het idee zo eng vinden dat ze zich heel stoer en onverschillig opstellen...
Ik vind het alleen heel hypocriet dat die mensen heel hard lopen te schreeuwen hoe het allemaal beter kan daar, maar zich niet bewust zijn van alles wat ze zelf consumeren.