Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En als je kijkt naar mn andere dagen zie je wel dat ik normaal gewoon meer eet! Maar dit is gewoon even een samenloop van omstandigheden zo, een raar dagje, als je kijkt naar mn planning lijkt het idd alsof ik weinig eet 
Wel fijn dat jullie thuis toch geen ongezonde dingen hebben, dan is er ook minder verleiding. Ik ben de enige thuis die op zn gewicht let, en dus hebben we thuis allemaal lekkere snoepjes, chipjes, koekjes.. mjammie!
Maarja het went ook weer he, het is vooral ook een lifestyle change. Gewoon minder ongezonde dingen eten, af en toe mag wel maar zeker niet dagelijks!

!
!

En 1 uur rijden ! 
gaat weer netjes dus, dit vind ik wel een redelijk gewicht. Ik heb het liever lager, maar het mag in elk geval niet boven dit gewicht komen vind ik.
Ilse schreef:Het is alweer lang geleden dat ik wat geplaatst heb hier, maar ik kan blijkbaar toch niet zonder jullie, want ik pas écht niet meer goed in mijn broeken![]()
Waren gisteravond ook foto's gemaakt, nou, ik schaam me dood als ik ze terugkijk, fatzak

Broodje gezond is op school, we verkopen ze i.v.m. onze actie voor het Beatrixfonds, en als ik ze zelf zit te maken moet ik er natuurlijk ook 1 kopen, voor het goede doel!
En ach zo ongezond zijn ze niet.
Wij hebben ook bruine, voor GFT afval en blauwe voor papier.
of hagelslag. Als je de rest van je planning dan gewoon wat daaraan aanpast (klein beetje minder kcal, omdat het dus geen mager beleg is) dan maakt dat allemaal weinig uit.

.
.
Ik had als hoofdgerecht een torentje van allerlei verse biologische groenten met geitenkaas uit de oven, gebakken asperges en salade erbij, en als toetje een ongelofelijk lekker stuk kwark/appeltaart zonder suiker... Echt verantwoord genieten