450 euro is echt veel
. Maar snappen ze dan niet dat studenten nu eenmaal niet veel geld hebben? Bij ons op de universiteit maken ze het zo goedkoop mogelijk om iedereen de kans te geven om aan sport te doen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar snappen ze dan niet dat studenten nu eenmaal niet veel geld hebben? Bij ons op de universiteit maken ze het zo goedkoop mogelijk om iedereen de kans te geven om aan sport te doen.
. Waarom kan je daar dan niet naartoe?
hihi zo slim ben ik niet.
Morgen maar weer een balans dag
Ik ga nu elke dinsdag en woensdag sporten denk ik. Dinsdags en vrijdags moet ik stallen uitmesten. Zaterdags paardrijden. De rest van de dagen houd ik rust of doe thuis iets (halters, opdrukken, sit-ups, fietsen, dansen enz...)

Mocca schreef:Ik heb heeel erg de behoefte aan iets lekkers nu...mijn moeder heeft taaitaaipoppetjes gekocht; verrukkelijk! Jummie.
Máár voor me ligt mijn pasfoto die vorig jaar gemaakt is, jeumig wat een dikke kop!
Dus toch maar alleen die kiwi straks, en geen koek.
Ik ontbijt wel in de trein ofzo, want zo vroeg heb ik echt nog geen honger. Én.. als ik nu niet eet sochtends, kan ik mooi om 6 uur uit mijn bed.
Morgen ook weer.
Ik eet dan altijd tussen mijn werk en school, om 8 uur.
Ik zou dat dus echt niet kunnen!
lekker! Wil ik ook!
Ik doe een moord voor kruidnootjes.Sizzy schreef:Ik heb krrrrrruidnootjes![]()
En nu is het door de weeks, dus mag ik zowieso niks lekkers
Al vind ik de taaitaais die er nu zijn ook heerlijk.