En mijn moeder kwam met een zak yoghurt snoepjes aanzetten Heb hem maar in de kast gezet zodat iedereen kan pakken, maar geloof dat ik de enige ben die er van eet
Ik eet vanavond ook rijst. Met wat groenten door elkaar; courgette, 3 kleuren paprika, ui en wat olie en een blikje tomatenpuree. Was over van de wraps gister
zonet een heerlijk aardbeienkwarkgebakje gehad (van bakkerij nijstad ) en ook nog een tosti en een koekje.. valt nog mee toch okee, niet gezond maar toch
@ Sizzy, ik ben ook helemaal dol op rijst, ik hoef er eigenlijk niet eens saus oid bij, gewoon zo kaal is het al lekker! Ik ga momenteel echt heel lekker, ben in 2,5 week 1.5 kilo kwijt. Gaat niet supersnel, maar wel heel regelmatig. Hoewel het weekend altijd moeilijk blijft, er zijn dan altijd zoveel lekkere dingen in huis...
Hmm als je geen hap door je keel krijgt val je opeens 2 kg af heb ik gemerkt. Ik was weer flink aangekomen, gister voelde ik me niet goed, meteen 2 kg er af! Ben benieuwd hoe het morgen is, dan zal het er wel weer gewoon aan zijn. Maar toch raar, dat is dus eigenlijk gewoon 2 kg vocht ofzo?