Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Espoir_ schreef:Vandaag:
O: Magere yoghurt, met een halve appel, cacao nibs en havermout
T: 3 Mini spelspeculaaskoekjes (zonder suiker, wel een zoetstof geloof ik)
L: Twee dubbeldonker volkoren boterhammen met kipfilet
T: Een mini eierkoek
A: Een bruin half stokbrood met vlees gebraden in mosterdsaus en wat worteltjes, tomaat en sla en als toetje 4 mini koffie koekjes die je bij het tankstation mee kunt nemen.
T: Niks, ben erg misselijk van het stokbrood brrr. Ik neem nu maar een kamillethee voor mijn maag.
D: Thee en water
B: Geen, ben bij de sportarts geweest en heb spuiten in de triggerpoints gekregen in mijn lies en schaambeen. Heb er flinke pijn aan!
Half uur met paard gewandeld en een paar stukjes er naast gerend ( In totaal maar 500 meter ongeveer want ik mag niet rennen )
Citaat:O: paar hapjes mugcake(vond het niet zo geslaagd), 250 ml halfvolle vanille yoghurt
L: insalata caprese(125 gr mozzarella, 2 tomaten, halve el olijfolie, takje basilicum)
T: 2 mandarijnen
D: 75 gr biefstukreepjes met pittige marinade(sojasaus, vissaus, el bruine suiker, rode peper, halve el olijfolie), 1 geroosterde paprika, 1/2 winterwortel
T: 2 handjes studentenhaver
phormicola schreef:O: 2/3 cup havermout& haverzemelen, scheutje halfvolle melk, rest water, 1 banaan, wat whey en cacao, stevia
B: 12km fietsen, 4u lesgeven
L: 6 biologische vb, abdijham, paardenrookvlees, beetje ketchup, pindakaas, komkommer
T: 1 appel, 1 banaan, 1 tosti met alleen kaas, 1 minizakje M&Ms geel (zo'n zakje bij de kassa)
B:12km fietsentram gepakt, 20min lopenT: biogarde met een appel, kaneel en stevia
A: 1 kom pompoensoep,2 geroosterde vb, wat plakjes 48+ kaas, 225gr Duitse aardappelschotel van Aviko, klein kloddertje mayo
T: misschien nog een meringue
Venthe schreef:vandaag
O: 250 ml amandelmelk, 6 el havermout, 1 el lijnzaad, appel en kaneel + kop thee
T: kopje koffie met scheutje halfvolle koffiemelk
L: 2 waldkorncrackers met in totaal 1 voorgesneden plak 20+ kaas,1 waldkorncracker met parmahamen wat schijfjes komkommer
T: Peer en een opkikker
T2: 8 gedroogde abrikozen
A: 1.5 ol Bami, 1 ol babi ketjap, 2 ol pittige boontjes en een kwart van een gebakken ei (3 eieren door erlkaar geklutst)
T: 2 bolletjes slagroom ijs + kop koffie met scheutje halfvolle koffiemelk
B: hele dag leren, stal gemest en met het paard gewandeld
__Leonie schreef:O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en banaan
L: 4vk boterhammen daarvan tostis gemaakt met in totaal twee plakken kaas en een plak ham
A: broccoli met fishsticks en gebakken aardappeltjesT: 3 kleine mandarijnen
B: 30 min fietsen, van 10 tot 17.00 in de garderobe werken van een event
Even balans dagje na gister.
Net lunch op dus houd het nog wel even vol tot avond eten.
Laura1589 schreef:O: magere kwark met blauwe bessen, healthy mix, cacao nibs, lijnzaad en tarwezemelen. 1 klein kapje pompoenpitbrood met appelstroop
T: banaan
L: 2 pompoenpitboterhammen met achterham en tomaat, 1 gekookt ei, 125 gr halfvolle vruchtenkwark
T: 3 mandarijnen
A: kip tandoori (kip, rijst, tandoorikruiden, crème fraiche) en witlof met ham en kaas
T:handje ongezouten notenmix2 speculaasjes
B: 60 minuten fietsen, half uur hardlopen.
Dani_ schreef:O: twee rijstwafels met pindakaas en honing, één rijstwafel met appelstroop (kon niet uit bed komen vanochtend, dus geen tijd meer om een fatsoenlijk ontbijt te maken)
T: 1 banaan
L: (in een restaurant https://www.idockrestaurant.nl/Home/) Grote kom pomodori soep en een bruin stokbroodje met boter, gemengde sla, tomaat, komkommer, rivierkreefjes en cocktailsaus
T: 1 wilhelmina pepermunt, 1 mozartkogel
T2: 1 sinaasappel en 1 appel
A: uit de wok: prei, champignons, peterselie, kipfilet, knoflook, sjalot en een saus van soyaroom met een el. mosterd en geraspte oude kaas