[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:37

Fijn dat het wel heel mooi was sakkia.

Het was wel echt onwijs rotweer idd...En sterkte vanmiddag

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:40

Sizzy schreef:
Mornin' girls :wave:

Geen dutjes-doe-kamer op stage ingrid? :P

Helaas niet :D toch maar een keer voorstellen :+

Gelukkig dat de dienst mooi was, emotioneel mag natuurlijk :)
Kist de kerk uit is een rotmoment (I know, ik 'moest' mn opa zelf de kerk uitbrengen := )

Haha, blijkt dat Niels allemaal foto's van mij op zn pc op zn werk heeft staan :+ wist ik niet eens joh, hij zegt ineens: goh, kom zo'n leuke foto van je tegen...foto waarvan ik niet eensw ist dat ie die had :+

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:15

Goedemorgen :wave:

Ik heb zo les ;D !

Pff, zit nog steeds wel een beetje met dat nieuws van dinsdag.. maar gelukkig gister goed gepraat met mams..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:15

Nou ja vooral omdat iedereen zo vreselijk verdrietig was en dan word ik ook verdrietig :+
Mijn nichtje ging eigenlijk helemaal over de rooie zo overstuur en als dan mijn lievelingsoom en mijn twee neven (die tevens beste vrienden van mij zijn) die kist wegdragen, dan kun je mij opvegen :n Maar goed ik huil heel bescheiden :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:18

Ja sakkia, dat heb ik ook altijd heel erg!
Ik kan ook zo op een begrafenis staan brullen van iemand die ik niet ken, maar als ik zie dat andere mensen op me heen zo'n verdriet hebben, dan ga ik ook hoor :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:19

Dat hadden wij op de begrafenis van de moeder van een klasgenoot :j
Kenden heel die vrouw niet maar puur door het verdriet van die familie en klasgenoot en pfff..iedereen janken :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:23

Ja dat heb ik heel erg. Vooral als iemand echt gaat zitten snikken en schokschouderen enzo :+ En er was nog een ander kleinkind (8) die eerder van de week zei dat hij nu echt niet meer ging huilen omdat ie dat nu toch al had gedaan :D :D Maar ook die was helemaal overstuur.
Kleinkinderen hadden ook een heel mooi bloemstuk laten maken :j Met opa zijn pet er op :j En op het lint stond alleen maar Opa Bedankt!! Vond het bijna eng treffend.
Kreeg het ook nog even te kwaad toen ik oma ging condoleren en dat ze spontaan begon te huilen toen ze me zag :=

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:28

ik had dat tijdens de begravenis van de oma van mijn "stief-vader".. ik had haar 1 of 2 x gezien, was ook geen lieve vrouw, maar dat opaatje... dat huilde zo verschrikkelijk, echt heel erg zielig!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:31

Ja precies ja. Dat had ik bij mijn oom. Eigenlijk kon ik hem zelfs wel achter het behang zoveel had hij mijn opa en oma en zijn broers en zussen wel aangedaan :o Maar goed hij ging dood en mijn opa en oma e.d. waren helemaal stuk van verdriet. Voormezelf vind ik het dan nog niet zo erg :n Maar verdriet van anderen daar kan ik echt niet zo makkelijk mee omgaan.

Heb gisteren ook de hele avond voor mijn oom en tante gezorgt :D Avond eten voor ze gemaakt, koffie in geschonken, borreltje wat te knagen erbij :D Tot dat ik er zelf ook een beetje doorheen zat en maar naar huis ben gegaan :D

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:36

Ik had het ook met de begrafenis van mij oom :(:) !
maar die man was echt zo;n goede man! Gewoon echt oneerlijk dat hij zo vroeg is overleden ;(
Er zat 3 weken tussen het constateren van de kanker en zijn overlijden..
Maar als je dan zijn broers en ouders, en mijn nichtjes,neef en mn tante zo ziet huilen..

Mn nichtjes (Zijn we ouder dan mij hoor..) gingen op een gegeven moment allebei een stuk voorlezen dat ze voor mn oom hadden geschreven, helemaal in tranen.. Nou, toen had ik het niet meer..

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:38

Hij is vandaag precies een half jaar geleden overleden realiseer ik me net..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:57

Pfffff, waarom laat ik me altijd zo onder tafel lúllen? :\
Dierenarts net bij Tryggur voor enting, maar hij heeft een kale plek onder z'n manen. Ik denk dat het komt doordat zulke dikke manen heeft, gaat ie onder zweten en jeuken. Hij heeft het ook elk jaar een beetje achter z'n oor, staat ie gewoon te zweten in het land en gaat natuurlijk kriebelen. Maar omdat ie nu een wat grotere plek was en op een andere plek dacht ik moet even horen of het misschien niet tóch een schimmeltje is. Dus ik liet 'm kijken en hij wist 't niet, maar zou het wel even op kweek zetten.. Maja, dat wilde ik niet, want je betaald je scheel, en als 't niet snel overgaat kan ik zélf ook wel bedenken dat ik met imaverol moet gaan wassen :+ (alleen prikje kost al ruim 50 euro, dus wil niet eens weten wat zo'n schimmelonderzoekje zou kosten := ) Dus ik van nou een kweekje hoeft niet, want als het schimmel is moet ik toch met imaverol aan de gang.. Dus hij van ja maar nu weet je niet of het een schimmel is, over 2 weken heb je de uitslag. Ik zeg ja, maar als het over 2 weken nog niet verbeterd is kan ik zelf ook wel bedenken dat het schimmel is :+ En daarbij staat hij 24/7 op het land, dus ook al IS het een schimmel ga ik hem nu niet wassen want dan wordt ie hartstikke ziek.. ja naja als het een schimmeltje was moest ik hem tóch maar met imaverol wassen en anders alleen die plek.. Ik zeg van ja maar als het schimmel is en ik was alleen die ene plek zitten die sporen nog over z'n hele lichaam dus krijgt ie het net zo hard wéér :roll: Dikke discussie, maar hij zou het tóch wel even op kweek zetten :j (terwijl ik dat dus niet wilde) Hij nog met een heel verhaal dat het een zoönose is en dat het ook héél besmettelijk is voor mensen.. Dus ik van ja, dat is met ringworm, maar gewone schimmeltjes niet.. Jaaaaa dit ook.. k zeg had ik het dan niet allang moeten hebben? :+
Pissig naar huis gegaan en m'n pa laten bellen :+ Bluhhhh, waarom kan die vent niet gewoon naar mij luisteren? :(

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:01

Vervelend als mensen zo doordrammen Wendy, fijn dat ja pa nog ff heeft gebeld :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:04

Ja, bah, wordt echt niet goed van die dierenartsen hier :n En laatst ook al dat ze onze kat het verkeerde voer hadden gegeven (hij moest dieetvoer omdat ie ernstig overgewicht heeft, hier was ie in 5 weken tijd een halve kilo van aangekomen :wow: :oo ) En ze rekenen de maximale prijzen die ze mógen vragen :\
Maja, het is de enige dierenartsen praktijk op Texel :\ Bluhhhh :(

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:10

Wendy: dat is inderdaad een irritant iets.. Dat heeft de dierenarts/hoefsmid/ hengstenboer ook altijd als alleen ik er bij ben, en als mijn pa er bij is, is er niks aan de hand :+.

Ik heb mijn vanochtend gewogen, omdat ik benieuwd was hoeveel ik zou zijn afgevallen door de buikgriep.
En ik zat op 84.9kg.
Maarja, als ik nu weer normaal ga eten komt het er weer bij aan..
Iemand een idee hoe ik dit er af houd?

Enneuh, de weegschaal staat nu weer in de kast, met slot op de deur, en ik heb geen sleutel :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:13

Ja kan ik echt héél slecht tegen :=
En die man moet toch ook wel begrijpen dat ik een pony die 24/7 op het land staat om deze tijd van 't jaar niet ga wassen? :+ Liever een pony met een kale plek dan een zieke hoor :+ Daarbij zit ie nog zó dik in z'n haar dat ik er niet eens doorheen kom om op z'n huid te komen :+ Daar is die vacht ook voor gemaakt zeg maar, om te beschermen tegen water en kou :') Pfffff, zo frustraties er weer even uit :o :=

Is voornamelijk vocht nu wat je kwijt bent ellen, dus dat komt er waarschijnlijk toch weer bij, niet te druk om maken :n

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:22

Zo heb ff bijgelezen, wat was me dat veel :oo
Ondertussen ook van pc moeten switchen :+
liezel, sterkte meid, niet fijn als je je pony moet laten inslapen :n
ingrid, met de camper weg, woeh :D Zou ik ook wel willen!
Saskia, veel sterkte, fijn dat het een mooie begrafenis was :(:)
wendy, balen van je DA! Ik zou een andere nemen maar jij hebt geen keus lees ik?
paulien, let je wel op je eten? Probeer meer te eten he meis
Angelique, veel plezier daar in La Norma! Geen benen breken he? ;)
Belinda, gefeliciteerd met je duits! heerlijk toch? :D
Doom en ZusJacobs, welkom terug!
Sabine, welkom en ook ik ga helemaal met sanne mee ;)

Ik ben zelf een paar dagen afwezig geweest
Ben dinsdag met dinnetje naar pretpark gegaan, was weer ontzettend gezellig :D Maar heb daar heel ongezond gegeten :o Was ook helemaal gaar toen ik thuis kwam :O
Gisteren tot 11u geslapen := Was al enkele weken geleden en ben daarna met vriendlief plantjes gaan halen, ben er zo blij mee :):)
En vandaag sinds 9u weer wakker, heerlijk zo vroeg! Voel me ook fit :) Ga zo lekker in bad en daarna hier opruimen :)

Ik heb besloten om deze week niet meer te gaan lopen om mijn kuit te te ontlasten. Het valt me best zwaar maar ah, het moet wel :=
Nog meer leuk nieuws:

We hebben een nieuwe laptop én morgen vertrekken we samen op een welnessweekendje :+:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:25

Nee, zit hier maar 1 dierenartsenpraktijk.. En ga ook niet naar Den Helder :n Want stel dat je dan een keer wat hebt met spoed dan hang je gewoon :\

Klinkt gezellig allemaal! :D
En veel plezier!! Wat heerlijk, lekker een weekendje weg en je laten verwennen :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:28

Lekker armaris! Geniet ervan :j

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:30

lekker Armaris, veel plezier!

Balen is dat, Wendy := vervelend is dat als dierenartsen een monopolie hebben :=

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:33

Ik weet dat het meeste vocht is,
dus daarom staat de weegschaal ook in de kast, zodat ik er niet bij kan om teleurstelling te voorkomen ;)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:35

Jeetje, het is al 25 voor 11 :oo

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:40

ja is heel rottig ingrid :j
'vroegah' waren we altijd wel heel tevreden over ze :j maar het lijkt wel alsof ze steeds minder hart voor het werk hebben, het gaat allemaal om zo snel mogelijk zoveel mogelijk verdienen :\

Goed van je ellen :j
Ik ben al een paar dagen niet wezen sporten := (maandag nog) en vandaag ook niet. Moe moe en moe en ga weer de hele middag schilderen met m'n pa aan het strandhuisje, dus zal vanavond wel behoorlijk gaar zijn :P

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:43

Ik skup mezelf nu even van de pc in bad :)) Heb zin om hier op te ruimen, de zaadjes te planten, lekker voor de studie bezig te zijn

Tot lees dames (wellicht vanavond ) :evaw:

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:10

wat een rust hier :j

Ik had net mn baas aan de telefoon (van het restaurant waar ik officieel in dienst ben ) om te vragen of ik volgende week nog moest werken en meteen aangegeven dat ik eigenlijk in de weekenden meer uren wil werken en of hij me dat kan bieden of dat ik er echt iets bij moet gaan zoeken, maar volgens hem heeft ie spoedig weer meer werk en ik kan as. zaterdag alweer werken :j beter!