[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:39

Ha ja daar dacht ik inderdaad wel aan. Voorhoofdholte ontsteking is niet fijn.
Ik ben kwaad op mezelf. heb net weer chocola naar binnen zitten werken

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:45

Ik heb al twee kopjes warme choco gehad. Maar ik val als een razende af, dus die mag ik nog wel hebben. Dat vind ik zo lekker altijd rond een uur of 11. De rest van de dag drink ik water of thee Ja

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:31

Ik heb net mn lunch op... die komkommerspread is zo yummie Vingers aflikken

met m'n verslagen schiet het niet echt op... ik heb het wel in m'n hoofd zitten, maar krijg het niet op papier Verdrietig

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:50

Nou ik heb net weer een verslag gemaakt.
Maar dat zal wel een ander verslag zijn. Ik ben namelijk gewoon aan het werk Haha!
Maar goed de baas schrijft het op (heb zelf namelijk een hekel aan notuleren) en ik werk het uit. Maar hij heeft een onleesbaar handschrift dus moet ik er eerst met een tekstmarker bij langs de woorden selecteren die ik niet kan lezen.
Daarna heb ik het toch ook wel in een half uurtje oppapier denk ik hoor Ja

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:52

ik moet een stageverslag en een adviesverslag schrijven.,... vooral het advies lukt niet...
heb het advies wel in mn hoofd, maar het verwoorden is zo lastig, omdat het niet in de ik-vorm mag..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:54

Als ik je moeot helpen moet je het maar zeggen ikheb nog wel een beetje tijd over vandaag denk ik.
Het enige waar ik altijd veel moeite mee heb is een begin maken Haha!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:55

bedankt voor het aanbod.. maar denk dat ik het toch zelf moet doen, omdat het echt heel inhoudelijk over mij opdracht gaat

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:27

ik moet nu van mezelf nog even een uurtje nuttig zijn...
daarna ga ik even lopend naar het dorp, boodschappen doen en even naar de bank.. ik moet wel lopen, want vriendlief heeft de auto mee en ik durf niet te fietsen op die gladde fietspaden Vork

Dat is ook gelijk m'n beweging voor vandaag, +/- half uur lopen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:48

Lekker weer...
M'n moeder doet normaal elke ochtend boodschappen, maar die voelt zich ook niet lekker. En ik heb het zoooo koud en trek. Wil gewoon een kippesoepje en ik wil een citroentje halen. Maar ik mag de deur niet uit van ze.. Zegt mn pa tegen mn moeder dat ze op bed moet gaan liggen.. Maar ondertussen zit hij in de stoel te slapen en die komt er waarschijnlijk pas om 4 uur uit ofzo Scheve mond Ipv dat hij dan heel ff snel naar de supermarkt gaat (had ik gevraagd en zegt ie ja maar doet ie nee Rolleyes ) het is ook echt nog geen km hier vandaan dus zo grote moeite is het imo niet Zit echt te denken om te zeggen van joh ajuus en te gaan Scheve mond

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:52

gewoon ff lekker doen wendy... lekker dik inpakken Lachen en van een frisse neus kan je ook enorm opknappen!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:54

Hoe doe je dat zo snel afvallen wat is je geheim sakkia?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:55

Gewoon gaan. Het is dan misschien koud maar het is wel enorm gezond weer hoor, niks mis mee
Waarschijnlijk nog gezonder dan binnen in huis met alle bacteriën Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:57

Ja kan ik het er wel op wagen? Nagelbijten / Gniffelen Heb nog wel koorts dus weet niet of het heel verstandig is om buiten te gaan?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:58

Nou gewoon net begonnen. Genoeg water drinken, voldoende beweging per dag en gewoon niks eten wat buiten het boekje is Clown Let maar op over 3 weken hoorje mij ook klagen dat er niks meer af gaat hoor Haha!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:59

Wendy15 schreef:
Ja kan ik het er wel op wagen? Nagelbijten / Gniffelen Heb nog wel koorts dus weet niet of het heel verstandig is om buiten te gaan?

Jahoor... gewoon goed dik inpakken...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:03

tuurlijk kan je wel ff naar buiten, Wendy Ja beetje frisse lucht is misschien zelfs wel goed voor je, als je je goed inpakt Lachen

Angelique, fijn dat de meubelleverancier het zo oplost! wel rot idd dat je moeders huisje nu nog niet af is, maar ja, kan gebeuren Lachen

Paulien veel plezier bij Madeira!

Zoo, ik heb lief klasgenootje! we moesten samen essay schrijven, en had dr vanmorgen gemaild dat ik er vanmiddag naar zou kijken, want ik ben vanmorgen eerst poosje bij oma op ziekenbezoek geweest, zodat ze niet weer heel de dag alleen ligt en even wat dingetjes daar op te ruimen en schoon te maken etc...kijk ik net in mn mail..heeft klasgenootje dus de essay al zowat af, hoef ik alleen te verbeteren Haha!

ik ga over een uurtje naar de kapper..wil eigenlijk es een keer een heel ander kapsel, wil al tijden een schuine pony enzo...maar vind het wel onwijs eng Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen straks mislukt het finaal Nagelbijten / Gniffelen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:05

Nee hoor gewoon doen. Schuine pony zijn leuk Ja
Ik ben druk bezig mijn haar te laten groeien maar dat valt ook nog niet mee Clown

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:10

haha nou ja, mijn haar is op dit moment voor mijn doen echt laaaang, het is ook heel dun en ben echt bang dat het verkeerd gaat vallen Clown
maar ach, als dat het geval is, heeft het iig nog een maand om weer beetje fatsoenlijk aan te groeien voor ik representatief moet zijn voor stage Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:14

schuine pony's zijn leuk en kan je vast wel hebben ingrid. gewoon doen dus!
ik wil ook altijd dat mijn haar compleet anders gedaan wordt, maar dan durf ik weer niet en gaat er alleen een paar cm af... Clown

Blinnii schreef:
Ooh wat goed van de leverancier dat ze het zo kunnen regelen Angelique, scheelt weer een hoop romslomp!
Hoe gaat het trouwens op je werk en met je studie, is alles weer een beetje in rustiger vaarwater terechtgekomen? Lachen
Hebben jullie trouwens al een nieuw maatje gevonden voor het vrouwtje van Dennis?

die leverancier krijgt een dikke bos bloemen als alles gefixed is. ben zo blij met die man! Ja
op het werk is het wat rustiger. Het MT gaat nu eindelijk wat doen met alle gegeven signalen, dus dat is mooi. zal nog wel even duren voordat er verandering merkbaar is, maar achter de schermen wordt iig hard gewerkt en dat neemt al een hoop onrust weg. Qua studie loop ik nu verschrikkelijk achter door de verhuizing. vanaf het weekend (zondag) ga ik alle dagen 's avonds vol aan de bak, want over 3 weken moet ik een paper inleveren... komt wel goed denk.
voor Knorretje hebben we Punk gevonden. Die woont nu zeer gelukkig samen met haar en is een klef stel. Lief dat je er aan denkt!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:14

Ze willen niet dat ik niet dat ik naar buiten ga dus nou willen paps en mams opeens allebei naar de supermarkt Clown
Moeders gaat nou..
Kreeg gister de tip om rijst te eten.. Maar wat erbij?

Succes bij de kapper ingrid!
*heeft kappersfobie Nagelbijten / Gniffelen *
Ik heb heel lang haar Ja Tong uitsteken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:15

ik heb ook heel dun haar, maar een schuine pony stond erg goed! doen dus!

rijst eten met kippenboullion is goed, maar vooral als je aan de reeskak bent.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:20

haha Angelique, ik heb dus precies hetzelfde als ik bij de kapper zit...ja hoe wil je het...uhhh..nja, doe toch maar hetzelfde als altijd Clown

Zou idd rijst met wat bouillon oid eten Wendy Ja is ook nog beetje licht verteerbaar (al zit ik altijd van rijst echt heel snel vol...zou gewoon meer rijst moeten eten, dan eet ik de helft van wat ik normaal eet Clown )

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:21

rijst vult wel, maar na een uurtje heb ik dan weer honger. hebben jullie dat niet?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:22

Dan ga ik dat doen Ja
Ouders hier eten bijna altijd aardappelen.. Toen ik nog doordeweeks in Voorthuizen zat was het daar eigk altijd pasta/rijst gerechten enzo omdat ik thuis toch meestal aardappelen at Nagelbijten / Gniffelen Heerlijk vond ik dat Tong uitsteken

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:28

nee ik heb dat totaal niet, eet tegenwoordig maar een beetje rijst, wat extra groenten en dan een sausje oid en daar red ik het prima op tot de volgende ochtend Ja

hier ook veel aardappelen hoor, mn vader kookt meestal en die is niet zo creatief Clown
vind het juist wel leuk om beetje wat andere dingen te maken en wordt ook steeds creatiever wat dat betreft Clown helemaal op vakantie, toen hebben we op gegeven moment maar een maaltijd in elkaar geflanst van alles wat we over hadden, en dat was goed te doen Ja