Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:58

Ja, ik ook. 1.5 uur red ik nog wel, maar als ik de hele dag werk/op school zit, veel reizen, paardrijden, koken en dergelijke doe, houd ik het echt niet vol op 1200 kcal hoor.. Zucht

Vorig jaar was ik dan wel 10 kilo afgevallen, maar toen at ik nog meer dan nu, alleen ging ik toen 6x in de week naar de sportschool. Daar heb ik nu geen tijd en geen geld meer voor Boos!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:01

Maar heb je geen tijd om gewoon buiten wat te hardlopen of gewoon wandelen ofzo, er zijn zat programmas die je kunt volgen die je gewoon zelf kunt doen zeg maar Lachen
ik heb ook geen tijd voor de sportschool, maar heb een hardloopschema van internet om vet te verbranden, en volgens mij is het wel goed voor je hoor Ja

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:03

Nou ladyjoy, ik vind dat het best meevalt. Je hoeft je echt geen vreetzak te voelen. Er zijn ook dagen dat ik veel meer eet, maar vandaag heb ik bijvoorbeeld maar twee uur les en tja, van achter m'n boeken te zitten krijg ik nou niet echt veel honger. In het weekend ben ik bijna de hele tijd buiten en dan eet ik ook meer. En je eet dan mss wel meer, maar wel gezond.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:03

Ik eet steeds kleine beetjes. Elke twee uur eet ik wel wat. Mijn tussendoortjes zijn qua kcal ook net zo groot als mijn lunch en ontbijt Tong uitsteken Beetje vreemd misschien, maar zo kan ik het wel goed volhouden en hoef ik geen honger te lijden.

Ik wil trouwens heel wat van mijn schilderijen gaan verkopen, ze liggen in de weg. Heeft iemand een idee waar ik dat het beste kan doen?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:04

Ja, daar had ik het al een keer eerder hier over met iemand. Het is nml wel dat ik dat 's avonds zou kunnen doen, maar dan is het een beetje gevaarlijk hier in je eentje Hier alleen 's avonds buiten lopen mag ik niet eens van mn vriend Nagelbijten / Gniffelen

Maar ja, ben nu dus op zoek naar een hometrainer. Kan ik een paar dagen in de week een half uurtje/uurtje. Alleen tot nu toe nog niks gevonden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:05

je kunt ook gewoon in je woonkamer gaan sporten hoor. Op je plaats rennen, touwtje springen, strainen met gewichten, opdrukken, dansen, springen (jumping jacks) enz...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:07

Hihi das waar, maar dat doe ik liever niet als mn vader thuis is. En dat vind hij ook niet zo prettig haha. (Ik woon trouwens alleen met mn vader.) Maar binnenkort, als mn vriend is verhuisd en ik daar 4 dagen in de week 'woon', dan kan het daar wel Lachen We hebben ook een grote zolder en we willen daar fitnessapparatuur neer zetten, alleen duurt dat nog wel even.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:07

Annetje dat heb ik ook hoor! Al mijn tussendoortjes bij elkaar bevatten ook evenveel calorieen als mn lunch of ontbijt (meestal rond 300 calorieen)

Oja jij was dat die niet alleen nar buiten kan, nee dat schiet niet op dan! Homtrainer is dan ideaal Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:09

Ja precies. Dus ben druk aan het zoeken! Want als student met een studiefin. van 70 euro in de maand kan je niet een hele dure kopen Tong uitsteken

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:20

Maar kun je niet als student heel goedkoop sporten.
Ik kan nml voor 90 euro het hele jaar gebruik maken van het sportcentrum (fitness en je kunt aan allerlei lessen meedoen) en een zwembad op gezette tijden. Is er in Amsterdam ook niet zoiets?

Mijn planning
O: zzzzz
L: brinta met een halve appel (hij was een beetje oud)
T: boterham met kaas
A: sla met tomaat en komkommer
T: sultana
Ik ga zometeen even harlopen naar het zwembad (20 min) en dan 3 kwartier zwemmen en weer terug lopen.
Vanavond ook nog paardrijles.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:23

Lieke: ik doe dat inderdaad ook. Heb een sportkaart van, ik geloof 95 euro. Ik mag daarvoor fitnessen wanneer ik wil (mits je de introles gehad hebt en dat heb ik dus niet Tong uitsteken ) meedoen aan lessen (zoals aerobics, trainen met gewichten, pilates, streetdance enz..) en me opgeven voor cursessen. Een zwembad zit er dan weer niet bij, dat is wel jammer.

Maar volgens mij is het voor ladyjoy geen optie om zoiets te doen omdat ze geen tijd heeft. Toch?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:23

Lieke schreef:
A: sla met tomaat en komkommer

Is dat heel je avondeten Verward is dat niet een beetje weinig?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:24

Wow! Ik dacht eerst dat je 90 euro in de maand zou zeggen hihi. Maar het is gewoon maar 90 euro per jaar!! Jeetje! De meeste sportscholen bij ons zijn rond de 70 euro p/m. 'Mijn' sportschool is voor mij 35 euro in de maand (zonder zwembad hoor! Tong uitsteken), dan heb ik de studentenkaart en kan ik maar tot 19 uur. Dus vaak moet ik dan haasten zodat ik nog een uurtje kan gaan.
Anderhalf jaar geleden ging ik gewoon elke dag zo'n 2 uur, maar toen zat ik in mijn laatste jaar van mijn opleiding en hoefde ik maar heel weinig naar school.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:47

Ik heb ook een studentensportkaart, kost 70 voor een jaar en dan kan ik alles doen Lachen alleen voor zwemmen, golfen en paardrijden ed moet je bijbetalen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 14:50

Wow!
Waarom hebben wij dat niet Extreme duivel

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:07

Dapper streven hé. Haha!
2.5 kilo in 3 weken is misschien veel, maar moet te doen zijn. Zeker als je je bedenkt dat ik de laatste weken niet erg streng meer ben geweest.

Mocca schreef:
Planning;
O: 2 boterhammen (achterham)
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 boterhammen (achterham)
T: sinaasappel
A: hutspot (gekookte aardappels/wortels), mager rundvlees
T: kiwi

Aangepast.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:10

Vandaag op mijn stage gelunched (met de clienten), vandaar niet heel erg gezond beleg maar ach, scheelt toch als je ' sochtends om 6uur geen boterhammen klaar hoeft te maken Clown

O: 3 Blue Band bolletjes, 1 met Becel light en 20+ kaas, 1 met Becel light en WW cervelaat en 1 droog
T: American Chip koekje
L: 2 volkorenboterhammen, 1 met een ¾ gebakken ei en boter en 1 met pindakaas
T: Nog geen idee
D: Nog geen idee Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:12

Ga overigens morgen ook wegen, wil wel eens weten wat voor invloed 1 dagje 'netjes doen' voor effect heeft. Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:13

Eitje en pindakaas is toch niet zo slecht?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:15

Veel vetten Lachen

Ik heb zelf liever 20+ kaas of Kipfilet oid

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:17

Humphrey schreef:
Jullie gaan trouwens best wel snel.

Planning voor vandaag:

O: 2 bruine boterhammen, met die chocolade van gisteren Bloos (maar goed, nu is die chocolade wel op en ik ben vastbesloten er geen nieuwe te kopen Tong uitsteken )
T: -
L: kip met aardappelen en groenten
T: yoghurt, kiwi
T: appel
D: 2 bruine boterhammen met smeerkaas

En als beweging: twee uur taekwondo

Aangepast

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:19

Wij hebben hier ook zo'n studentensportkaart. Kost geloof ik 17 euro voor een jaar. Voor bepaalde sporten moet je bijbetalen (fitness bijvoorbeeld), maar andere kosten je helemaal niks (zoals dus bv rugby en taekwondo).

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:21

Wow!

17 euro?? Hallooo willen jullie ophouden met mij jaloers maken!
Ik ben ong. 450 per jaar kwijt en dan kan ik maar tot 19 uur 's avonds!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:24

Ik kan ook niet wachten tot ik ga studeren, wil zeker zo'n sportkaart!
Hier betaal je 40 euro per maand voor 1 dag sporten! Bloos! Nou sorry, maar dat gaat mijn portemonnee te boven. Scheve mond

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:27

Hahaha nou dan moet er wel zo'n sportschool in de buurt zijn! Ik studeer ook, maar bij mijn sportschool is het dan 35 euro in de maand. En dat is de goedkoopste in de omgeving.