Avelienvd schreef:Lunch
[ [url=m/KAbcal.jpg]Afbeelding[/url] ]
Passen er nog meer worstjes op een broodje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:MarlindeRooz schreef:Gourmetstel maar dan met minipizza's. Beste uitvinding ooit!
Begrijp ik het goed dat mensen dan kleine pizzaatjes zelf kunnen bekleden terwijl ze aan tafel zitten en die dan afbakken aan tafel in zo'n apparaatje?
Boras schreef:Exitium schreef:
Passen er nog meer worstjes op een broodje?
Hihi![]()
Daarmee vergeleken ben ik dan weer heel zuinig: ik snijd de worstjes door het midden en klap ze open![]()
Eapy schreef:xTammyy schreef:[ [url=m/3TQEZo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lunch salade
Lekkerrr!! Wat zit hierin? En welke dressing?
Jilletje schreef:DieL_Zor schreef:Bijzondere combibapao en couscoussalade
[ [url=m/4t70ix.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is die bapao nou in de oven geweest? Hij ziet er zo ‘gebakken’ uit
Ine23 schreef:poes schreef:Ik hou jullie op de hoogte
Ine: spaghetti maak ik met linzen. Veel goedkoper en je smaakt ze niet. Bosh! Bangin’ Bolognese is hier echt favoriet. Wel gelijk een flinke pot maken want er gaan veel ingrediënten in.
Ja ook lekker inderdaad! Ik maak gewoon graag ons ‘familierecept’ zoals mijn papa het maakt, maar dan zonder het gehakt (en de chorizo die hij erdoor doet in kleine blokjes). Daar gebruik ik dus geen recept voor, zo heb ik het heel m’n leven gegeten en mee gekookt vanaf dat ik een klein meisje was. Nostalgie en gewoon overheerlijk. Maar dan vind ik dus dat naturli of beyond meat wel echt beter in de buurt komen van de smaakervaring als met linzen. Zelfs na jaren vegetarisch vind ik linzen in de pastasaus niet smaken zoals ‘thuis’. Ik ben zot van linzen, maar niet in mijn eigen recept pastasaus
, wel als ik het op een andere manier klaarmaak zoals met een recept uit een Bosh boek oid.
naranja1 schreef:xTammyy schreef:[quote="Eapy"
[ [url=m/HS9vjW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Curry en krokant gebakken tempeh
(En wat lekkers voor de hond)
Oeh heb je een lekker resept voor tempeh? heb er nog nooit iets lekkers van kunnen maken maar dit lijkt mij wel wat