2 hele broden
2 hamkaas croissants
6 bruine puntjes
6 krentenbollen
6 eierkoeken
2 muffins
Stokbroodje met noten en rozijnen
Tas woog als dieplood

En dat voor slechts 4,99!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Hier een minder dan gehoopt/verwacht. Twijfel of t de €15 aan waarde heeft was van een bakker
Zak krentenbollen
Zak eierkoeken
2 tompoucen
2 sauzijcenbroodjes
1 appelflap.
Wat denken jullie? Waarde kan wel kloppen of te weinig?
Babsiej schreef:Mijn pakketje van de bakker vandaag !
![]()
[ [url=m/AsVKpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een heel bruin brood met sesamzaadjes, een halfje brood, een kaasstengel, ham kaas croissant, 2 croissants, 4 kaas ui bollen, twee taartjes, een zak met harde en zachte bolletjes, een stokbrood, en een heel brood ongesneden. Laatste kunnen we gewoon even lekker paar minuutjes in de oven doen
immii_clarr schreef:Hier voor het eerst een bon gebruikt van too good to go, van de bakker in de buurt.
Had er iets meer van verwacht (maar dat komt misschien omdat ik hier van die megapakketten langs zie komen) maar heb het nagerekend en is net 15 euro.
Er zat in
Zak met 8 witte bolletjes
1 Volkoren brood
Zak met 4 meergranen bolletjes
2 muesli bollen
3 pizza/kaas broodjes
Tallie1979 schreef:Ik heb een enorm pakket meegekregen van klootwijk!
![]()
2 hele broden
2 hamkaas croissants
6 bruine puntjes
6 krentenbollen
6 eierkoeken
2 muffins
Stokbroodje met noten en rozijnen
Tas woog als dieploodHeb maar even wat naar mijn moeder gebracht!
En dat voor slechts 4,99!
dipstaartje schreef:immii_clarr schreef:Hier voor het eerst een bon gebruikt van too good to go, van de bakker in de buurt.
Had er iets meer van verwacht (maar dat komt misschien omdat ik hier van die megapakketten langs zie komen) maar heb het nagerekend en is net 15 euro.
Er zat in
Zak met 8 witte bolletjes
1 Volkoren brood
Zak met 4 meergranen bolletjes
2 muesli bollen
3 pizza/kaas broodjes
komt ook doordat sommige mensen meerdere bonnen hebben
alicelover schreef:Plus Harlingen is geen aanrader...
[ [url=m/PEecJz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt heel positief... Maar verspakketen, brood zijn een dag over datum en de pruimen zelfs twee dagen. Groentes zijn zacht. Paprika in pakket en de losse is smots. Of terwijl weggegooid geld dit keer.
Flicka12 schreef:alicelover schreef:Plus Harlingen is geen aanrader...
[ [url=m/PEecJz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt heel positief... Maar verspakketen, brood zijn een dag over datum en de pruimen zelfs twee dagen. Groentes zijn zacht. Paprika in pakket en de losse is smots. Of terwijl weggegooid geld dit keer.
Wat balen! Daarom staat hij altijd zo lang open