Chubby gaf me dit topic door! Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 23 jaar, en sinds een jaar of 2 flink aan het kloten van mn gewicht. Het is niet zo dat ik veel en veeeel te zwaar ben, maar ik voel me een stuk prettiger met een kilo of 10 a 15 minder.
2 jaar geleden 15 kg afgevallen dmv de Weight Watchers, is me toen erg goed bevallen. Maar vond het erg moeilijk om dat zo op peil te houden.
Paar maanden geleden heb ik Cambridge geprobeerd, ontzettend snel viel ik daarmee af, maar had het idee dat mn lichaam daar zelf niet goed op reageerde. Zo kreeg ik voor het eerst in mijn leven een doorbraakbloeding en voelde gewoon niet goed meer.
TOen op vakantie geweest, en besloten per 1 september weer te beginnen. Is dus 2 september geworden

Ga het deze keer gewoon doen met gezond eten en dan wel zo min mogelijk koolhydraten. En 3 keer per week naar de sportschool. Ga mn abonnement veranderen zodat ik ook mee kan doen aan zumba één keer per week, en de rest gewoon fitness en op de powerplate.
Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen zodat ik een btje een stok achter de deur heb?