Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chubby schreef:Ondernemersplan bedoel je Mistic? Wel aan begonnen, maar laptop is gecrashed en plannen een beetje gewijzigd.. Dus staat nu even in de koelkast en als ik volgend jaar met lang verlof kan (:=), hoop ik er opnieuw aan te beginnen..
Chubby schreef:Lastig is het om het financiele gedeelte nauwkeurig in te schatten inderdaad! Ben je al bij de KvK geweest? Op i-net vind je wel veel kengetallen van het CBS hoor, over de verschillende markten..
benangelique schreef:welkom back chub! je hebt dus een lekkere vakantie gehad? fijn dat het hier dan ook lekker weer is, dan is het niet zo'n overgang.
benangelique schreef:balen dat je van je ros gestuiterd bent, had je je teugels nog vast of bleef ie netjes stil staan toe je met je neus in het gras lag?
Mistic schreef:CBS is "verouderde" informatie.
Citaat:Wat had ik nou gezegd over te weinig eten Natasja?
Ik mis: meer zuivel, meer fruit, meer groente, meer brood, onverzadigde vetten!
Flevogirly schreef:Wat is er mis met net zoveel eten als wij doen? Ook wij proberen allemaal af te vallen. Je hoeft toch niet meteen jezelf uit te hongeren? Val je zo niets af?(...)Pfff.. ik hoop dat 14 mei doorgaat dat het bandje mag worden opgespoten. Ik ben nog niet langs de chirurg geweest wat ze liever altijd wel willen, maar ja, ik hoor het morgen of ik mag zonder dat ik bij de chirurg ben geweest.. Ik hoop het zo!! Want ik kan gewoon net zoveel eten als jullie omdat wat gezwollen was van binnen is weg... En dat bandje is leeg..
Humphrey schreef:Ik ben alvast goed begonnen:
O1: Glaasje multivruchtensap, plakje ontbijtkoek
50 min hardlopen
O2: 3 eetlepels sojayoghurt, 3 eetlepels muesli, 3 kiwi's![]()
T: Flink handje aardbeien
Humphrey schreef:Auw Chubby... op asfalt joh... dat moet pijn gedaan hebben.