Chinees van gister! Was 3,99 het pakket, 3 bakken nasi, 1 bak Bami, foe yang hi, babi pangang met saus en 6 mini loempia's!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascalle90 schreef:Zo wat een groot pakket van die chinees! Ik wil binnenkort een keer 2 bonnen kopen van 2 zaken die hier naast elkaar zitten. Voor mijzelf wordt het dan chinees en mijn vriend sushi. Zou je willen delen bij welke chinees je je bon had gekocht aangezien je redelijk dicht bij mij woont en ik die ook graag eens zou proberen!
karuna schreef:Gister pakket van spar loenen. Vorige keer was hij ok, gevarieerd en ruim voldoende.
Dit keer kwa waarde mogelijk net wel net niet maar variatie was er niet.Drie pakketten met dezelfde bbq worsten. Twee keer knijpyoghurt dezelfde variant en twee mini slagroomgebakjes. Dat was het.
Duhelo schreef:karuna schreef:Gister pakket van spar loenen. Vorige keer was hij ok, gevarieerd en ruim voldoende.
Dit keer kwa waarde mogelijk net wel net niet maar variatie was er niet.Drie pakketten met dezelfde bbq worsten. Twee keer knijpyoghurt dezelfde variant en twee mini slagroomgebakjes. Dat was het.
3 X 3-4 euro voor de worsten.
2 X 1-1.5 euro voor de yoghurt
2 X 1.5-2 euro voor de gebakjes.
zit je toch op 14-19 euro voor het pakket. Afhankelijk van wat je ervoor betaald hebt maar kwa waarde is het toch prima?
erg gevarieerd is het inderdaad niet. Maargoed, als dat net wat over is ...
mls_w schreef:[ [url=m/YGMXe3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chinees van gister! Was 3,99 het pakket, 3 bakken nasi, 1 bak Bami, foe yang hi, babi pangang met saus en 6 mini loempia's!
colinneke schreef:We hebben zondag voor het eerst ook een bon van de jumbo gekocht.
Alles met tht van de 21e dus zondag zelf.
[ [url=m/shdof9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vlees in de vriezer en de groente hebben we gister en vandaag op.
Man zei is leuk want nu ben je verplicht om iets anders te koken.
We kopen bv zelf nooit prei en vandaag dus gegeten.
Liselot schreef:Kan je in de app ook een melding instellen zodat je een berichtje oid krijgt als een favoriete plek pakketten te koop heeft?
1 van mijn favorieten biedt hun pakketten namelijk elke dag op een ander tijdstip aan en vis nu dus continue achter het net