Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliana schreef:Ik heb vandaag bij de allergoloog te horen gekregen dat ik komende maand behoorlijk wat voedingsmiddelen moet skippen, onder andere suiker, e620-625, drop chocolade, banaan aardbeien ananas, varkensvlees, noten, ei en nog een aantal dingen.
Ik mag nog wel brood, yoghurt, kwark de meeste groenten en fruit. het gaat de komende maand een behoorlijke uitdaging worden. Als 1 van jullie tips heeftHeel graag!
Mijn planning voor morgen..:
o: muesli met melk, lijnzaad en chiazaadjes.
t: 1 sinasappel.
l: paprikasoep (die ligt nog in de vriezer, wel met een fout bouillonblokje gemaakt..) en ?? iemand een idee.
t: 150 gram wortels, en nog een sinasappel?
d: Ik ga uit eten met vriendinnen, naar een pannenkoekenrestaurant, alleen in pannenkoeken zit ei..
t:?
Eliana schreef:Ik heb vandaag 1 test gehad ik reageerde wel wat maar niet specifiek op iets. Ik moet over 2weken nog zo'n plakker op mijn rug. De allergoloog denkt dat ik dus op voeding reageer en waarschijnlijk vooral op 2 soorten tegelijk. Bv mijn heerlijke aardbei-banaan smoothie.. Dus nu zoveel mogelijk vermijden en dan kijken of de jeuk en benauwdheid weg gaat. En na een tijd kan ik weer stuk voor stuk wat vasn proberen om te kijken op wat ik reageer.
danoesje schreef:Many, is het geen idee om een gekookt eitje mee te nemen als lunch? Misschien kun je ook wel wat proteinepoeder door je vloeistof om je havermout mee aan te maken?
Natsuki schreef:Je kuntveiwitten door je havermout roeren?
Oliver schreef:Enige wat ik kan bedenken is: zelf een koek/brownie bakken van zwarte bonen en banaan? Is echt mega lekker, maar weet niet op je zoiets bedoelt. Heb je bonen en zoet..
Cheetahfan schreef:O: 200 gram Alpro yoghurt met speltmuesli en rozijnen
T: appel
L: 2 speltbh (één kipfilet en een met mozarella met peper en zout)
T: kontje brood met kipfilet, speltkoek zonder suiker, salade met komkommer, tomaat, mais, paprika en bieten
A: Volkorenwraps met vega gehakt, tomaat, komkommer, sla en tomatensalsa
T: Peer schaaltje slagroomvanillevla, 2 chocolatechip cookies
D: Thee, Slimpie, blikje zero energydrank