Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Espoir_ schreef:Vandaag:
O: Magere yoghurt, halve appel, cacao nibs en havermout
T: 2 Rijstwafels met biologische pindakaas
L: 3 Dubbeldonker volkoren boterhammen, 2 met kipfilet 1 met nutella
T: Banaanen sinaasappelen een pakje Kanjers
A:Krieltjes, hamburger en groenten3 kleine wrapjes, met zuivelspread, kipfilet en snoeptomaatjes
T: 2 mini speltspeculaasjes, een plak 30+ kaas en twee rijstwafels met nutella
B: Paarden longeren
D: Theeen 1 blikje cola lighten een kleine cappuccino
Espoir_ schreef:Vandaag:
O: Magere yoghurt, halve appel, cacao nibs en havermout
T: 3 Rijstwafels met zuivelspread light
L:Omelet van 3 eieren, een heel klein beetje roerbakgroenten en 1 plakje kaas
T:3 mini eierkoeken (120 gram, oeps tikt aan!)
A: Pasta met gehakt, roerbakgroenten en een tomatensaus
D: Thee
B: Paarden longeren en met 1 nog een tijd aan de hand gestapt. Morgen naar de sportarts!Eens kijken wat voor behandeling ik krijg voor mijn lies. Hoop zo snel weer op het paard te zitten en weer lekker te mogen hardlopen.
danoesje schreef:Fleur, ik weet bijna zeker dat dat door het bakvet komt. In olijfolie zit 880 kcal per 100 ml ofzo dus dat tikt wel aan. En je wilt niet weten hoeveel boter/olie sommige mensen in de pan doen!
phormicola schreef:O: havermout&haverzemelen, scheutje halfvolle melk, rest water, 1 banaan, whey, cacao, beetje stevia, beetje honing
B: 1u KT; benen en billen
L: 4vb (biologisch), 20+ smeerkaas, abdijham, hummus, paardenrookvlees, pindakaas, komkommer en tomaat + 2vb, smeerkaas en paardenrookvlees, komkommer, 1 sinaasappelT: 1 sinaasappel, beetje Biogarde, stevia
A:klein restje bami, 1 á 2 koppen pompoensoep, 2 geroosterde boterhammen met wat plakjes kaasHalve pepperoni pizza, 2 chickenwings, wat cheesy bread
T: 1 appel, wat roeryoghurt, kaneel, stevia
Nacht: misschien 2 maria koekjes
Horse_xx schreef:O: 70 gr havermout, 5 gr chiazaad, 15 gr pindakaas
T: 150 gr kwark, 130 gr peer, 1 allinson boterham, 12 gr kipfilet
L: 120 gr roggebrood, 2 vk crackers, 12 gr kipfilet, 30 gr 30+ kaas, 120 gr appel
T: -
A: zoete aardappel, gewokte groenten (spruitejes, champignons, paprika), kip rollade. Schaaltje custard met cacao en muesli
T: 100 gr kwark, 100 gr yoghurt, 20 gr zonnebloempitten
B: 70 min KT, 16 km fietsen