Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NeverGiveUp schreef:Zo we gaan weer gezond doen. Is weer heerlijk
O; Havermout met honing, rozijnen, walnoten, bramen, blauwe bessen en chiazaad.
Twee pompoenpitcrackers met kaas, tomaat, gekookt ei en alfalfa. Smoothie met een halve citroen, appel, nectarine, banaan, stuk rabarber, schep honing en magere yoghurt. Erboven op nog wat coconut shreds.
T; niks, moest naar de dok en toen in een keer naar de oogarts dus geen tijd
L; twee eierkoeken met kersen en wat hagelslag
B; paard gelongeerd en drie kwartier Shape bij basic fit (zwaaar)
T; 3 volkoren broodjes met kaas en alfalfa, salami en kruidenkaas
B; uur wandelen met hondjes
T; een kleine truffel en een glas melk
A; nu pas! Quinoa salade weet nog niet wat daar allemaal bijgesodemieterd wordt
Cheetahfan schreef:Ja klopt, dat probeer ik ook uit te leggen. Maar ze vinden dat ik geobsedeerd met eten bezig ben(wat ik probeer niet te doen, best lastig) Ze begrijpen niet dat ik het ook léuk vind om nieuwe/gezonde dingen te proberen/eten.
Achja. Zal me zolang ik thuis woon toch moeten aanpassen... Is vaak wel lastig met avondeten enzo, ik kan niet constant gaan bepalen wat we eten... Vooral als je met mensen samenwoont die niets om gezond eten geven en altijd lekkere dingen in huis hebben.
Plien91 schreef:Maar volgens je twitter heb je wel gefietst vandaag! Buiten fietsen om beweeg ik ook maar bar weinig de laatste weken. Gewoon druk met andere dingen... Maar over een paar weken heb ik weer alle tijd. Mooi lijstje verder hoor!
myrt3 schreef:Terug van weggeweest. Heel veel slechte dagen gehad wegens omstandigheden, maar heb mezelf een schop onder mn kont gegeven en ga er weer voor!
O: overnight oats met: Griekse magere yoghurt, magere melk, banaan, 4 aardbeien, kaneel, havermout
L: 3 zuurdesem/spelt boterhammen 2x met light roomkaas, 1x hummus, 2 cherry tomaatjes, groente soepje
T: kale plak roggebrood, peer, kiwi
A: gepofte zoete aardappel (300 g) broccoli (280 g), 1 vega schnitzel
B: hardlopen 4 km
T: magere kwark met kaneel
Anoniem schreef:O: havermout met peer en rijst/amandelmelk
T: 3 vk crackers met zongedroogde-tomaten-puree
L: grote salade van ijsbergsla, komkommer, tomaat, champignons, broccoli, tauge, 2 gekookte eieren en pijnboompitten
T: bakje aardbeien
A: waarschijnlijk pizza
B: uur fietsen, 45 min paardrijden
dressagelady schreef:O. Magere kwark met blauwe bessen, framboos/cranberrie smoothie
T. 1 rode paprika rauw
L. 4 vk boterhammen met dieet salami, bakje rundvleessalade