8nnemiek schreef:Zijn er meer mensen die de truffel aardappel eens willen proberen? Een hele kilo is wat veel voor mij, ik hoef maar een paar plantjes.. dus misschien kan ik ze delen met wat bokkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Nou ik wil nog graag najaars / wintergroenten en (liever niet al te pittige) Rucola
Heb nog wel enkele tientallen snijbieten zaadjes dus weet niet hoeveel je er kunt gebruiken?
Heb ook super geweldige spinazie trouwens, daar komen bladeren aan zo groot als soepborden en raar genoeg zijn die nog steeds net zo lekker als hele kleine blaadjes, die dingen bleven ook terugkomen
pmarena schreef:Anth: ochjee wat heb je gedaan?
Nou, een heel klein beetje Rucola dus (eten we heel weinig) en groentes die in het najaar / winter gezaaid kunnen worden en wat winterse kou aankunnen. Geen idee wat daar allemaal in is, ik kom niet verder dan Veldsla, Winterpostelein, prei...dat soort dingen en die heb ik al nietMaar wil dus graag ook voor komend najaar wat zaden voor de winter verzamelen
Shadow0 schreef:Loop wat achter, maar ik zag het idee om vitrages te schilderen... is het niet leuk om dat met natuurlijke verfstoffen te doen? Bv met brandnetel: http://www.plantaardigheden.nl/aardig/a ... lanten.htm