Waaaaaaah Thalina en ik hebben een 10 voor ons Duits mondeling!
Oeeeh gave foto's Susan!
Ik ben nu helemaal klaar met alle toetsen voor het SE, dus heb alleen de centrale examens nog. Dus vanaf vandaag zal ik ook weer meer komen posten hier.
hahaha, tis ook echt zo'n cijfer dat je niet eens kan zeggen: ik heb hem NET niet gehaald
Blinnii
Geplaatst: 08-04-09 13:54
Bedankt allemaal! Ben ook zó blij gewoon, ben er helemaal hyper van. Onze monden vielen ook gewoon volledig open, we hadden hier echt niét op gerekend.
Oeh dat is een flinke onvoldoende Suus. Nja gelukkig kun je het tentamen herkansen! In Duitsland had je het overigens heel goed gedaan, daar is een 1 een 10
Sabin_e
Geplaatst: 08-04-09 14:02
Hihi.. Oeh dat is echt een herkansinkje ja Ik verwacht ook nog 1 cijfer van 1 tentamen.. Die schat ik ook niet hoog in.. het was namelijk moooeeiiilijk!!
Vandaag weer een schooldag! (huuln met de pet op )
Mijn dag vandaag: O: 2 grofvolkoren boterhammen met kaas en glas halfvolle melk T: 1 Liga (evergreen) L: 1 kom uiensoep (geen extra aanvullingen zoals kaas etc. in de soep) en vruchtensap T: 1 Bammetje met zonnebloempitjes, (hele dag flesje water bij me) A: Mexicaanse Couscous met (mager) rundergehakt, roerbakgroenten en een groot glas water
Vanmiddag een toets wiskunde! Wish me luck!.. ben namelijk een heeeeeele grote ster in logaritmen en kansberekening! (NOT! )