Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benoite schreef:Hm bij de ah to go in Rotterdam beurs een teleurstellend pakket. Zo'n goedkope maaltijd salade die al 2 dagen over datum was. Een belegd broodje, oude croissant, 2 wraps en een smoothie die al helemaal bol stond! Mailtje gestuurd dus ben benieuwd of k een reactie krijg.
Avelienvd schreef:IvysToeter schreef:
Heb je geluk.
Jumbo zal niet heel lang mee blijven doen.
Hoezo niet?
Marcella schreef:Jumbo gooit liever weg dat hoort ook bij de 7 zekerheden. Mijn vader heeft vroeger nog geprobeerd om doorheen te krijgen dat ze vlees aan de datum mochten afprijzen. Maar mocht niet hij moest het gewoon maar weggooien.
marsss schreef:Marcella schreef:Jumbo gooit liever weg dat hoort ook bij de 7 zekerheden. Mijn vader heeft vroeger nog geprobeerd om doorheen te krijgen dat ze vlees aan de datum mochten afprijzen. Maar mocht niet hij moest het gewoon maar weggooien.
Dit is dus niet helemaal waar. Vlees wat op de datum is gaat de vriezer in en dat word 1x in de week opgehaald door de voedselbank
Marcella schreef:Dus mijn vader zou gelogen hebben over het feit dat hij dus vlees heeft moeten weggooien. Geloof niet dat hij daarover zou liegen.![]()
![]()
Of ze hebben het aangepast nadat mijn vader weg was.
Anoniem schreef:Voor jullie elkaar in de haren vliegen er over, het zijn voornamelijk franchisers he. De ene Jumbo kan heel andere dingen hanteren dan de ander.
Benoite schreef:Hm bij de ah to go in Rotterdam beurs een teleurstellend pakket. Zo'n goedkope maaltijd salade die al 2 dagen over datum was. Een belegd broodje, oude croissant, 2 wraps en een smoothie die al helemaal bol stond! Mailtje gestuurd dus ben benieuwd of k een reactie krijg.
Tallie1979 schreef:Benoite schreef:Hm bij de ah to go in Rotterdam beurs een teleurstellend pakket. Zo'n goedkope maaltijd salade die al 2 dagen over datum was. Een belegd broodje, oude croissant, 2 wraps en een smoothie die al helemaal bol stond! Mailtje gestuurd dus ben benieuwd of k een reactie krijg.
Zo dan, dat is wel erg slordig!
Marcella schreef:Dus mijn vader zou gelogen hebben over het feit dat hij dus vlees heeft moeten weggooien. Geloof niet dat hij daarover zou liegen.![]()
![]()
Of ze hebben het aangepast nadat mijn vader weg was.
Duhelo schreef:ik heb voor vanavond een pakket bij een kip aan het spit zaak. Moet ik wel even voor omrijden, maar ik moest toch nog iets te eten voorzien.
Er staan daar ook automaten met kip en rib in, dus als ik zie dat het niet voldoende blijkt voor 2 personen kan ik gemakkelijk nog iets bijkopen. Ik ben super benieuwd