Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheetahfan schreef:Vandaag eerste dag van de toetsweek.![]()
O: magere yoghurt met 2 el muesli
T: appel
L: 2 bb met kipfilet
T: Peer, cracker met plakje kaas, appel met kaneel
A: spinazie met aardappel en stukje vis (bah)
T: Waterijsje
D: thee en water
B: beetje fietsen maar verder niet zo veel ivm toetsweek/leren
KarinvdM schreef:O: Havermout, speltvlokken, chia, hennepzaad en bevroren rood fruit met Alpro soya vanille
T: Mineola en een schaaltje verse rabarber
L: 2 speltboterhammen met kruidenkaas, rucola, rosbief, komkommer en paprika
T: Peer en een speltcracker met rucola, rookvlees, komkommer, tomaat en paprika
A: 300 gr gewokte spitskool met een gesnipperd uitje, wat stukjes kip, champignons en pindasaus en een beetje griekse yoghurt na
D: Groene thee en slimpie
B: Stallen uitmesten, huishouden, boodschappen, paardrijden, ABS, snoeiwerk in de bak en spinnewebben opruimen op stal.
Cheetahfan schreef:Ik zit een beetje te zoeken naar lekkere dingen voor in de magere yoghurt. Vaak heb ik zin in magere yoghurt, maar weet niet meer zo goed wat ik er doorheen moet doen... Appel, banaan en muesli ken ik nou wel.Iemand ideeën?
Cheetahfan schreef:Ja klopt, dat probeer ik ook uit te leggen. Maar ze vinden dat ik geobsedeerd met eten bezig ben(wat ik probeer niet te doen, best lastig) Ze begrijpen niet dat ik het ook léuk vind om nieuwe/gezonde dingen te proberen/eten.
Achja. Zal me zolang ik thuis woon toch moeten aanpassen... Is vaak wel lastig met avondeten enzo, ik kan niet constant gaan bepalen wat we eten... Vooral als je met mensen samenwoont die niets om gezond eten geven en altijd lekkere dingen in huis hebben.
Many schreef:Jamieblond en Chernique, jullie zijn echt super bezig! Jullie mogen echt trots op jezelf zijn!
O: overnight oats (havermout, rijstmelk, yoghurt), chiazaad, gojibessen, appel, rozijnen, kaneel
T: banaan
L: 1/2 cup quinoa, halve broccoli, 100g tofu
T: handje druiven
A: kom broccolisoep, volkoren macaroni met tomaten, roerbakgroenten en rucola, beetje geraspte kaas
Ik kan me er al een week niet toe zetten om te sporten