Is dat lekker? Lijkt me een beetje apart ofzo, rosbief kan ik me nog voorstellen maar met biefstuk lijkt het me dat je er dan ook taaie stukjes tussen hebt? Ik heb net sushi ingrediënten gehaald, had zo'n zin in sushi. Ik ga nu sushi maken met zalm, zeewier en met een vulling van tonijn, avocado en mayo gemengd met wasabi. Helaas hadden ze geen tempura(mix) bij de AH en had ook geen zin om dat deeg zelf te maken.
Ik kom binnenvallen als zeer grote Sushi Fan. Vorige week nog uit eten geweest en wil het volgende week zelf proberen te maken. De basis is nu in huis alleen tegen die tijd de vis enz halen. Hebben jullie nog tips waarmee ik het beste kan beginnen? Wat zijn makkelijke samenstellingen om te maken?
Wij mogen mogen morgen weer sushi eten, dit keer weer bij shinzo ik Tilburg
secricible
Geplaatst: 02-01-15 22:12
Het topic is dood....
Wij zijn vandaag sushi gaan eten bij goya in Tiel, man man man, wat een slechte tent is dat zeg... Wist niet dat dat kon. Bij binnenkomst leek het top, wel wat gehorig, maar goed. 3dingen per ronde bestellen ipv 5, maar wel onbeperkt aantal rondjes dus prima eerste 2 rondjes gingen ook erg vlot, sushi was goed. Wel een berg saus er overheen, niet normaal maar die kan je er af schrapen. Het was wel erg koud waar we zaten door de airco vlak boven me dus daar heb ik wat van gezegd. Hij ging kijken, daarna niks meer gehoord en dat sing bleef aanstaan dus had het echt ijs en ijskoud.
Na die 2 rondjes liep er meer volk binnen en nam de snelheid echt drastisch af. 30minuten wachten op 6 hapjes is echt idioot.. Drinken werd niet meer opgenomen, je zag geen bediening meer om je kaart af te geven, kreeg je bestelkaart ook niet meer terug, eten was half koud. Bij rondje 4 hebben we drie kwartier gewacht en toen zijn we vertrokken. Bij het betalen aangegeven dat we nog eten zouden krijgen maar dat we niet meer wilden wachten. Vervolgens vroeg hij of alles verder wel naar wens was geweest. Mijn antwoord was "niet, niet bepaald nee" waarna hij antwoordde met "oh" en begon te kletsen met zijn collega. Heb even tot 10 geteld, ben vertrokken en heb een recensie op facebook gezet en ga er nog een plaatsen op iens. Man, man man wat een trieste bende...
Daarnaast was het herentoilet zo smerig dat mijn man niet naar het toilet durfde. Ik ben maar niet meer gegaan.
Edit... Wist niet dat er ook een Goya in Tiel zat. Balen dat het zo tegenviel! Ik ga over 1 maand emigreren en wilde nog wel sushi gaan eten in de buurt (Tiel, Nieuwegein of Utrecht). Naar Goya in Tiel gaan we dus niet.
Oww wat jammer scribble! Schandalig ook dat personeel zo reageert (of eigenlijk iet reageert) als je er wat van zegt... ben benieuwd of er nog reactie komt op je berichten.
Ik ben momenteel koos geld loos, dis hier voorlopig geen sushi .
Ik heb mezelf met kerst een rijstkoker cadeau gedaan. De eerste rijst die ik ermee gekookt heb was Japanse rijst voor een simpele maar heerlijke sushi maaltijd. Wat is zo'n rijstkoker toch handig! Geen omkijken naar het kookproces, gewoon aan en uitzetten.
gabyfedde
Geplaatst: 03-01-15 09:54
Jans schreef:
Goya in Tiel hoort er niet bij geloof ik. Heet ook eigenlijk Yip & Yang Goya. Is een omgebouwd chinees restaurant.
Zag het op Google idd. Heeft niets met Goya in Nieuwegein te maken.
Wij zijn 2 weken geleden weer bij Itoshii in Hoofddorp geweest. Hier komen wij wel vaker, vind ik een fijne plek om te eten, is wel altijd druk. Maar de kwaliteit is goed en de wachttijd tussen de ronden door is niet extreem lang. Wel krijg je steeds een beetje (met een minuut of 10-15 staat alles op tafel)