Doe je dat niet eens

Ik heb wel weer spierpijn zeg
ben wel weer lekker fanatiek geweest gisteren
morgen weer, want met het weekend zijn ze alleen open als ik geen tijd heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben wel weer lekker fanatiek geweest gisteren
morgen weer, want met het weekend zijn ze alleen open als ik geen tijd heb
katiavl schreef:Jeetje klinkt niet goed wat heb je? veel beterschap in ieder geval!
Een afgetraind buikje dat heb ik volgend jaar en zonder 8 dagen naar de gym te gaan
. Vast door mn dieet dat wil dat nog eens uitlokken als je je koolhydraten schrapt
(verklaart wel die twee kilo extra *zucht*)
en daardoor is het ondanks de relatieve kleine schommeling (al bij al ist 28 kilo dat is geen dramatisch groot aantal é) heel erg hangerig

Vind jullie trouwens super liefe meiden en bedankt voor die liefe berichtjes. 
Sizzy schreef:Ik heb een aardige kickstart gemaakt maar nu sport ik niet en eet ik weer redelijk normaal dus echt op de weegschaal staan durf ik niet maar ik had gisteren een broek aan die ik toch al een tijdje niet meer paste dus dat geeft goede moed.Hoe staat het met afvallen? Gaat dat inmiddels beter?

xingridx schreef:dat is toch wel positief, Katja
ik was gister heel enthousiast omdat mn rokje best wel ruim zat
Tot ik me bedacth dat het al de tweede dag was dat ik m aan had en dat ie dus gewoon wat uitgelopen is
Wát een pokkeweer!
Nog steeds slecht slapen en krijg er hoofdpijn van en beetje lusteloos. Tis pokkeweer dus ook niet rijden.. Misschien dat ik dan vanmiddag eindelijk weer eens de rust heb om lekker met een maskertje enzo in bad te gaan
..

) En ben ik weer back!
Dus het gaat goed met me.