Vandaag ben ik ziek. Ik zat in de bus om naar school te gaan, ik kreeg weer verschrikkelijke krampen in mijn buik en moest overgeven (niet dat er iets uit mijn maag komt hoor, want sinds mijn maagbandje kan dat niet meer). Moest eigenlijk huilen, deed erg pijn, maar gelukkig kon ik mezelf inhouden. En Diezel voelde wel dat er iets was volgens mij, zat steeds naar me te kijken, zijn snuit op mijn voet te leggen.. (voet legt hij altijd op mijn voet, maar nu wat extremer)
Dus toen ik op het busstation was belde ik mijn moeder, en ze zei dat ik naar huis moest komen. Dus heb geslapen, gaat wel weer wat beter nu.
Ik heb dus of de buikgriep, of ik moet binnenkort naar de dokter. Want er kan ook iets met mijn maagbandje zijn..
Dus ik heb vanmorgen wat magere vla en 1 appel gehad en nu twee droge crackers. Ik tel vandaag dus mijn dagje niet mee..
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 06-01-09 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt
wow katia, wat een verschil! ellen, foto's zie ik graag paulien, beterschap! ingrid, tukkie doen dan maar? saskia, soep met vellen (van kip) is vies. er moet sowieso geen vel om kip, tenzij het heel knapperig is uk, wat een )@(!&)(&)#%&(
weinig kcal, maar moet nog een stukkie vlees toevoegen voor bij het avondeten (rookworst toch wel errug vet) en voor vanavond maar een yoghurtje met cruesli oid?
Voor het geval jullie het niet hebben gezien: ik heb even mijn naam veranderd, zodat het niet meer de naam is van het paard van iemand anders die er misschien niet zo blij mee is
ik wil morgen een balansdagje houden.. Heb jullie nog ideen voor t avondeten? Ik zat te denken aan een tartaartje, of iets met rijst ofzo...rijst met kip...