Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Nee, zou ik nog niet doen. Tomaten hebben minimaal 10 graden nodig, daaronder hebben ze het slecht. Tenzij je verwarming in je kas hebt, kun je nu niet garanderen dat het er 's nachts boven de 10 graden is. Ik zou zeker tot half april wachten met in de kas planten van tomaten. In huis voorkiemen en alvast laten uitgroeien tot stevige plantjes kan natuurlijk wel.
Lunameyza schreef:Voor mijn idee kan deze kas dat buiten zetten met misschien een paar weken vervroegen, maar dat is ongeveer alles wat ik er van weet
XxLiEsJuHhxX schreef:Ik zie deze plant al een tijdje staan maar gisteren toen ik rond de aardbeien het onkruid weg haalde ben ik er nog eens beter naar gaan kijken. Plantnet zegt dat het sla is. Wat denken jullie?
[ [url=m/ut29ZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eventjes ter informatie de plek waar de plant staat was vroeger DE plek waar de oudtantes van mijn vriend de sla hadden staan. Maar dit is ruim 10 jaar geleden.
De aardbeien staan er wel ook weer knap bijhier zie je achteraan ook het plantje van hierboven staan.
[ [url=m/8e0aW5.jpg]Afbeelding[/url] ]