Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jamieblont schreef:pfff ik voel me zo vol en dik. Maar ik weet dat ik nog moet aankomen en ik wil de anorexia overwinnen!
Vandaag hadden we variatie in de kliniek, dus een keertje niet s'ochtends 4 bth maar een keer iets anders
O: cocopops met melk en een perzik
T: grannykoek
L: kervelsoep 4 aardappelen, braadworst, fijne groenten consommé en jus, En nog een appel toe
T: koekje
A: 4 boterhammen met boter en beleg (kaas volgens mij) en fruit toe
T: 2 boterhammen met boter en zoet beleg (speculoos volgens mij) en een puddinkje
Vinden jullie dit erg veel (het is een aankomlijst)? Want volgens mij eet ik echt abnormaal veel.
jamieblont schreef:pfff ik voel me zo vol en dik. Maar ik weet dat ik nog moet aankomen en ik wil de anorexia overwinnen!
Vandaag hadden we variatie in de kliniek, dus een keertje niet s'ochtends 4 bth maar een keer iets anders
O: cocopops met melk en een perzik
T: grannykoek
L: kervelsoep 4 aardappelen, braadworst, fijne groenten consommé en jus, En nog een appel toe
T: koekje
A: 4 boterhammen met boter en beleg (kaas volgens mij) en fruit toe
T: 2 boterhammen met boter en zoet beleg (speculoos volgens mij) en een puddinkje
Vinden jullie dit erg veel (het is een aankomlijst)? Want volgens mij eet ik echt abnormaal veel.
Chernique schreef:Lijstjes vanuit Portugal!
Ohmygod.. zóveel loslaten, zóveel nieuwe dingen. Waaahh![]()
Vind het ook zo spannend om gewoon totaal niet te weten wat je te wachten staat op een dag.
Nu ik het zo zie denk ik dat het wel oké is? Maar toch, ik zie/ben bang dat ik ben aangekomen![]()
Ben wel een beetje blij als ik vrijdag weer thuis ben en wat meer structuur/zekerheid heb
Chernique schreef:@Jamieblont: Wat goed dat je aan het vechten bent tegen je anorexia. Zelf heb ik ook meerdere malen in een kliniek gezeten voor deze rotziekte, en ik wil je gerust stellen dat dit écht niet abnormaal veel is.
Je lichaam heeft gewoon heel veel energie nodig om te herstellen, en je behandelaren houden je goed in de gaten. Vertrouw op hun kunde en blijf je best doen
MarJon schreef:O: -
T: -
L; 1 lichtgewicht cracker met kookworst en 1 lichtgewicht cracker met pindakaas (Bah) En 2 maria koekjes.
T: 1 mueslireep.
A: Stamppot rauwe andijvie met spekjes en rookworst, beetje dubbel vla met hagelslag.
T: 2 Maria koekjes.
D: Slimpie en water.
B: niks, voel me nog steeds niet helemaal fit dus even een beetje rustig aandoen vandaag. Vandaar ook geen ontbijt en de niet zo grote lunch.
Als nog even 10 minuutjes gewandeld
Jamieblont, heftig allemaal hoorEen dikke knuffel en je kan het!
Chernique, veel plezier daar nog en je kan trots op jezelf zijn!
KarinvdM schreef:O: Havermout, speltvlokken, chia, hennepzaad en bevroren rood fruit met Alpro soya vanille
T: Mineola en een schaaltje verse rabarber
L: 2 speltboterhammen met kruidenkaas, rucola, rosbief, komkommer en paprika
T: Peer en een speltcracker met rucola, rookvlees, komkommer, tomaat en paprika
A: 300 gr gewokte spitskool met een gesnipperd uitje, wat stukjes kip, champignons en pindasaus en een beetje griekse yoghurt na
D: Groene thee en slimpie
B: Stallen uitmesten, huishouden, boodschappen, paardrijden, ABS, snoeiwerk in de bak en spinnewebben opruimen op stal.