Mag ik me hier ook melden? Ik heb vandaag kruidnoten gebakken, het zijn meer kruidkoekjes geworden Ik hou heel erg van bakken, maar van mijn ouders moet ik soms ook avondeten maken, anders wordt het te veel. Dat vind ik dan weer jammer.
fokfanaat
Geplaatst: 30-11-14 18:53
Vandaag lekker met mijn dochter aan het bakkerellen geweest, chocoladeschuimpjes en een taart met harde wener bodem, cakevulling met daarop gepocheerde peertjes en pecannotencrumble
Foknaat ziet er goed uit, wat is dat links in de hoek?
Ik ben zo blij met mijn keukenmachine! Vandaag appel-kersen taart gemaakt, want mijn familie kwam eten. De keukenmachine mixt en ik sta er bij en kijk er naar
Set_Elkol
Geplaatst: 30-11-14 20:41
kleine tomaatjes aan een tros in de hoek? of de perentaart. ziet er heerlijk uit fokfanaat jumjum!
Komend weekend bakken voor pakjesavond. Zou alleen pepernotenmuffins maken, maar paar week geleden speculaasmuffins met chocola uitgeprobeerd en dat viel ook in de smaak. Dus misschien maak ik voor pakjesavond maar beide
NoName126
Geplaatst: 01-12-14 09:18
magriet schreef:
NoName126 schreef:
-
Waarom plaats je alleen een streepje? Gister samen met mijn man een overheerlijke appeltaart gebakken
Het uploaden van de foto was in deze.post mislukt, anders zou ik een dubbelpost hebben.
Siggislief
Geplaatst: 01-12-14 09:19
Ik sta bij zo'n machine ook flink toe te kijken, terwijl je allaaaang iets anders moet doen.
Heb de machine nu 2 x gebruikt.. En ik heb Zaterdag een kookboek gekregen van KitchenAid.
Ik kom ook binnen vallen! Ik bak ook erg graag. Van de week heerlijke boterkoek gemaakt. Ik heb alleen vaak geen beschikking tot een oven aangezien ik als nomade leef, maar als ik er dan 1 tot mijn beschikking heb,leef ik me helemaal uit!
Ik neem aan geen eigen huis maar rondtrekken/op rondreis
Bak je dan wel eens primitiever / avontuurlijker bijvoorbeeld op vuur?
Babeth
Geplaatst: 03-12-14 20:49
Klopt set_elkol. Ik reis al 1,5 jaar non stop de wereld rond en leef uit mijn backpack, dat is tevens alles dat ik bezit. Ik heb wel eens geprobeerd op een kampvuur wat te bakken, maar echt geslaagd was het niet.