Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kristie schreef:Mijn favoriete sushi tent (Tokyo café op het Spui) gaat dicht.. Op hun facebookpagina staat dat ze per 14 december (dat is al bijna!) dichtgaan, om een nieuwe weg in te slaan... ZO jammer! Gelukkig hebben ze nog een vesteging, maar dit was gewoon 'mijn' sushi ding.
Siggislief schreef:Kristie schreef:Mijn favoriete sushi tent (Tokyo café op het Spui) gaat dicht.. Op hun facebookpagina staat dat ze per 14 december (dat is al bijna!) dichtgaan, om een nieuwe weg in te slaan... ZO jammer! Gelukkig hebben ze nog een vesteging, maar dit was gewoon 'mijn' sushi ding.
Daar hoorde ik iedereen heel positief over... Maar nooit geweest.
Maar wat zonde dat ze dicht gaan, welke vesteging hebben ze nog meer?
Glossy227 schreef:Vanavond ga ik voor het eerst zelf sushi maken!
Verse zalm, komkomer en surimi heb ik, maar tonijn was helaas niet vers te krijgen.
Zou de diepvries tonijn van de Jumbo ook voldoen voor maki`s?
Iemand die dat al eens heeft geprobeert toevallig?
TurboTinker schreef:Ff een waarschuwing. De aldi verkoopt nu ook sushi.
Dacht je dat die van de albertheijn best te eten waren voor een keer?
Laat die van de Aldi rustig staan. Niet te kanen. Zuur en smaakt naar die schilletjes die er bij zitten. Bahbah.
Dallista schreef:Ik vind ze heerlijk, maar ja... ik ben meestal ook wel tevreden met een afgeprijsd (lees, niet dag-vers) doosje maki van de AH zoals ze normaal in de schrappen liggen. Hoeft niet altijd perfect vers te zijn voor mij, zeker niet als het maar een paar euro kost i.p.v. het drie of vier voudige. Zo goed als in Japan krijg ik ze toch nooit meer, dus neem soms ook genoegen met minder.