Nou ik strijk alleen als het echt nodig is......en dan ook nog vlak voordat ik het aantrek. Ruim alles zó op en heb zat setjes die niet gestreken hoeven te worden als ik daar geen zin in heb!
Ik hou me nog keurig aan mijn dieet maar eet raar, heb nu alvast maar kipfilet met roomkaas en ontbijtspek op en als toetje paar aardbeien. Heb gehaktballetjes gebraden dus die neem ik zo maar mee.
O: 500 gram kwark T: 100 gram kipfilet M: knakworsten en 2 schaaltjes yoghurt T: misschien zo wat yoghurt D: Entrecote + toetje kwark
amanda2
Geplaatst: 11-08-11 15:18
Hallo dames!
Na mn chocolade uitbarsting van gister vandaag weer braaf geweest. Zo braaf zelfs dat ik door de Mac heb afgeslagen. Vind ik niet erg lekker maar had wel erg honger.
Vandaag op het menu: O: 2 roereieren met lente-ui en champignons T: niks L: mozzerella met tomaat A: maaltijdsalade met olijven en kaas T: 250 gr magere kwark
Heb voor morgen carpatio (of hoe je dat schrijft) gekocht, kan ik nu al blij van worden!
Ik heb nu de reizigersdiarree. Heul fijn. Ontbijtbuffet zit er vanaf vandaag bij in maar bestaat uit een zwarte croissant ,koffie en aanmaak jus dorange. Echt, als het ontbijjt er al bij inzit is het helemaal niks. Heb het afgeslagen en maar mexicaans omeletje (met ui. Tomaat en paprika) gekocht. Je krijgt hier standaard bonenpuree, heel vies haha.
Freppy
Geplaatst: 11-08-11 18:30
Hallo allemaal, ik meld me ook maar weer eens.
Ik weet eigenlijk niet precies op wel "dieetpunt" ik zat toen ik hier voor het laatst iets postte. Het kan zijn dat ik toen nog aan het Camebridge-en was. Maar goed dat is dus al een hele tijd geleden en zit nu ook aan het khd arme voer Met Cb ben ik 25 kg afgevallen, daarna naar Engeland geweest met vriendlief en heb nergens op gelet. De Mac zat naast het hotel en ik heb me daar klem aan de scones gegeten dus ik was weer 5 kilo zwaarder toen ik terug kwam
Ik begon dus op de 89 kilo, afgevallen tot 64 kilo, daarna 69 kilo en ik zat vanmorgen op de 66,5. Ik moet nog weer even streng zijn voor mezelf want ik wil eigenlijk niet boven de 65 kilo uitkomen maar ik heb de laatste tijd iets teveel verjaardagen en etentjes gehad. Bovendien ben ik gek op bakken...Is niet zo'n heel goeie combi.....
Mijn lijstje voor vandaag:
O: roerei van 1 ei met champignons, tomaat en ham T: niks L: 2 eetlepels magere kwark met lijnzaad en haverzemelen, daarbij een khd arme boterham met pesto, gedroogde tomaatjes en mozarella. Die lekker onder de grill gezet. T: niks A: Een tartaartje waar ik een halve vleestomaat heb meegebakken met sperzieboontjes T: misschien nog wat kwark, of een paar augurkjes, of een handje nootjes
Knap hoor,om zoveel af te vallen. Moeilijk om de moed er in te houden.
Ik heb vandaag eindelijk een koeltasje gekocht dus morgen is het geen probleem en kan ik zelfs lekker kwark meenemen! Dus als jullie iemand langs de kant vd weg met een lepel in haar mond zien:MOI!
Vandaag netjes geweest:
O:kwark T:- L:beefburgers met kaas T:ei en dukannekoek A:2 beefburgers en boontjes met zand T:kwark
Heb er gelijk weer zin in! Maar moet nu eigenlijk niet meer afvallen,dus mag nog een half kilootje om reserve te hebben en dan af en toe weer een bordje pasta!
Siamsmeesje
Geplaatst: 11-08-11 21:54
Vandaag bivakkeer ik op de rand van griep geloof ik... Voel me waardeloos, zie er waardeloos uit en boodschappen doen was een ramp... Heb het kha dus maar een keertje gelaten voor wat het was. En als ik dan toch de fout in ga, doe ik het maar gelijk goed
Dus na een net ontbijt van gekookt ei, ben ik los gegaan. Lunch was 4 croissant met een klein portie saté ajam en saté-saus en de rest van de croissants met cranberry/zwarte bessen jam Avondeten was een stukje vlees, met gestoofde andijvie en roseval-krieltjes uit de oven
Ik heb zitten smullen... Het smaakt me zoveel beter nu ik het niet meer alle dagen eet. Zal ik morgen wel barstende koppijn hebben, van alle khd, maar ach... Door de griep maakt dat ook verder niet meer uit deze keer
Ik heb voor wat zout wat chips gehad en ors, suiker zat dus, maar gaat er toch gelijk weer uit en heb t zout hard nodig. Wachten tot het ophoudt...
Ambre, boontjes met zand??
Siamsmeesje, je hebt je ook gelijk uitgeleefd! Ik ben blij dat je door t niet eten van suikers je er ook geen zin meer in hebt. Nu ik hier in mexico er niet helemaal onderuit kan merk ik dat ook iets meer aan de trek, er is nl 1chocobar die er lekker uitziet. Ijs ofzo boeit gelukkig niet.
Hoe medisch is het atkinsboek onderlegd? Heb nu het sb boek uit maar vind m wat zwak onderlegd.
Siamsmeesje
Geplaatst: 11-08-11 22:16
Ja, als ik dan de fout in ga, dan maar goed ook. Kan ik ook weer zonder morren maanden zonder
Ik ben wat dat betreft nog steeds verbaasd hoe ik, als voormalig suiker-verslaafde, zo makkelijk en zo lang zonder kan En ik weet nu al, dat ik morgen zonder problemen gewoon weer de draad kan oppakken. Dat vind ik nog het mooiste eraan....
Dit was echt een traktatie voor me, even verwennen
Waren boontjes bij iemand uit de tuin,door de regen nog al veel zand die ik er niet af kreeg.....
Ik heb al flink zitten kanen maar ga nu toch nog wat kaas met cervelaat eten!
Mrijn
Geplaatst: 12-08-11 07:28
Wat balen Anna dat je last hebt van Mexicaanse slinger... Ben je nu aan je hotel gebonden of durf je je wel op straat te wagen?
Ik haat zand in mijn eten! Dat flikken ze me bij C1000 steeds... Zetten ze heel groot op de zak dat de sla is gewassen en bij de eerste hap die ik neem is het al raak: ZAND! Ik ben dan meteen klaar met eten!
Ik heb net een flense met roomkaas op en neem nu .... mijn laatste slok koffie en dan vertrek in naar mijn werk. Tot over 1,5 uur dus
amanda2
Geplaatst: 12-08-11 07:33
Mij viel ook al op hoe zoet alles met suiker smaakt als je dat nauwelijks meer eet. Vond mn optimel kwark gister bijna niet te eten terwijl ik die normaal helemaal niet (ge-)zoet vind.
Heb gister wel een paar pure chocolade paaseitjes gegeten. Lust normaal geen puur (vandaar dat ze er nog lagen) maar gingen nu prima, waarschijnlijk door de minder suikersmaak die ik nu meer gewend ben.
En ook ik ben verbaasd hoe je na een keer "los gaan' weer prima aan de eitjes en tomaat kan , heel fijn!
Mij dagmenu: O: 250 gr kwark L: tomaat met feta A: carpaccio met italiaanse kaas
Tussendoor weet ik nog niet, ben vrij dus dan is mn dag minder gestructureerd.
Ga vanmorgen naar de Makro, kijk even of ze daar ook leuke shakes of zo hebben
Freppy
Geplaatst: 12-08-11 07:44
Cambridge is een crash dieet met shakes, repen, soepjes en papjes.... Niet echt gezond maar ik had dit gewoon even nodig om mijn eetpatroon te doorbreken. Ik ben mij daarna veel bewuster geworden van wat ik eet en dat is dus wel goed geweest. Ik ben in februari gestopt en sindsdien khd arm aan het eten.
Ik vind het echt een uitkomst! Ik taal gewoon niet naar een zak chips, de snackbar doet me echt geen ene rotmoer meer dus in die zin ben ik helemaal happy. Alleen merk ik wel dat ik als ik eenmaal iets eet wat "niet mag" ( bijv. appelcrumble ofzo, dat is echt hemels lekker!) dat ik dan ook meteen niet meer kan stoppen en het ook gewoon echt op moet! Hebben jullie dat ook of ben ik de enige met dat probleem? Ik kan dan gewoon echt geen maat houden, de suikerverslaving steekt meteen weer de kop op! Oplossing is dan natuurlijk ook om het gewoon niet te maken
Planning van vandaag: O: twee augurkjes en een vezelrijk cracker met philadelphia T: halve atkins-reep L: Kwark met een halve appel, zoetstof, kaneel en wat haverzemelen T: waarschijnlijk niks A: Gehakt met tomaat, champignons, feta, italiaanse kruiden. T: waarschijnlijk een handje nootjes
Oh, dat moet makkelijk kunnen karin. Ik maak er altijd rolletjes van die ik dan per 2 invries. Hoef ik 's ochtends alleen maar een zakje uit de vriezer te trekken en tegen de tijd dat ik op kantoor ben, zijn ze eetklaar!
Oké, dan ga ik dat ook proberen Mrijn. Ik moet de komende week veel op rare tijden weg en dan kan ik die makkelijk meenemen en onderweg in de auto opeten.
Siamsmeesje, je hebt gelijk hoor, jezelf verwennen mag best een keer Ik heb gisteravond een half pakje dadels met roomkaas op, daahaag Ben inmiddels 6,5kg afgevallen in 5,5 week, dus ben DIK tevreden.
Vandaag weet ik nog niet wat de dag brengt. Denk dat ik zo een shake neem. Vriendin heeft momenteel khd arm brood (zoet en hartig) in de oven en ze komt zo hierheen, dus lekker! Daarna ff bosritje maken met de paarden.
Mrijn
Geplaatst: 12-08-11 13:25
@ karin, mag ik dan nog een keer heel erg mijn MIMbroodje aanraden ?? Ik had hem gister gemaakt van alleen lijnzaadmeel, zongedroogde tomaatjes en wat grof zeezout erdoor en meegenomen naar mijn werk met roomboter, spaanse salami met olijven en met blauwe geitenkaas en heb echt mijn vinger erbij opgegeten!
@Sam, echt super knap dat je zo veel bent afgevallen met Cambridge. Ik heb dat ooit een paar weken gedaan, maar ik miste het kauwen zo. Ik dacht de hele dag alleen maar aan eten... Ik voel er ook nog eens geen moet mee af, maar dat kwam meer doordat ik nog moest ontzwangeren dan door het dieet.
Mijn lijstje van vandaag:
O: MOKflensjes T: gekookt eitje met een paar plakjes rauwe ham L: MIM met zongedroogde tomaatjes belegd met Spaanse ham en olijven en met geitenkaas. Salade van tomaat, komkommer en lenteui T: gekookt eitje met rauwe ham D: Tortilla met champignons, courgette en paprika, Spaanse salami en mozzerella
Ilse
Geplaatst: 12-08-11 13:52
Als ik binnenkort weer wat meer geld heb ga ik weer eens amandelmeel kopen en jouw broodjes maken Mrijn, ze klinken onwijs lekker
Ik heb gisteravond gezondigd door verse eierpasta met rode pastasaus mee te eten, ik heb genoten! (ik ben een echte pastaliefhebber, maar vind dat ik dat best zo af en toe mag eten, als ik me verder maar aan het kha houd )
Oh en ik heb vanochtend een plakje kokosbrood op, het riep me heel hard Volgens mij komt dat door de koolhydraten van de pasta van gisteravond
Net lekker 2 roereieren op, met grof zeezout en wat peper.