Ik eet ongeveer hetzelfde als dit meisje.. Dus denk niet dat ik echt iets kan zeggen..
Lisa, sterkte
lesilla
Geplaatst: 07-04-09 21:35
Heb ook al tegen je gezegd dat je slecht bezig bent paulien... maar dat weet je ook zelf. Ik zie mezelf in jou in het begin vind je het zelf nog niet erg want die kilo's gaan er af, maar dan begint het zijn tol te eisen.
Is het door het bandje of je dieet? Want anders is er echt iets mis met je bandje. Weet je mama je probleem?
Katia, ik ben zo gestrest, 't lukt gewoon niet meer (eten). Mijn bandje kan opzich veel hebben. Maar als ik gestrest ben lijkt het wel of het bandje gaat knijpen? Maar ja, ik ga gewoon proberen weer goed te eten Vanavond heb ik ook heerlijke smoothie gehad!
komt even om het hoekje spieken, Morgen herkansing M&O hoop dat het wat minder tekst is dan de vorige keer had de helft van de sommen niet gemaakt. Donderdag ook een lekkere drukke dag en vrijdag lekker vrij maar die dag staat bij mij ook al vol.
Mijn dag was niet slecht, niet beroerd, maar echt rampzalig. Kan het niet opbrengen om m neer te zetten, ben ook echt boos op mezelf dat ik het zover heb kunnen laten komen. Morgen een fruitdag, daarna pak ik mn gewone menu weer op!
hoi dames, zal mijn dag nog even plaatsen, had geen planning ofzo, is ook een slechte dag geworden..
O: 2 kale kaiserbroodjes T: kopje warme choco uit de automaat L: kaiserbroodje met pesto en kipfilet T: eierkoek T: handje m&m's A: zelfgemaakte pizza, met kaas, ananas, shoarma en tomaat (was een grote plaatpizza, opgedeeld in verschillende stukken met verschillende ingrediënten, hebben we met z'n 4-en van gegeten...) T: -
Poeh wat slecht... die pizza was echt heerlijk, ben er normaal niet zo dol op, eet het ook eigenlijk nooit...
Morgen maar weer balansen
O: special K met magere aardbeienyoghurt T: eierkoek L: 4 vb met kipfilet en halvarine T: 2 kiwi's, opkikker T: eierkoek A: ? denk iets magers, met rijst ofzo T: ?
lesilla
Geplaatst: 07-04-09 21:54
Slechtste wat je kan doen petulan je gewone menu moet je morgen opnemen. Zo ga je jou lichaam juist in de war brengen. Een balansdag is een gezonde dag en geen crashdag.
Je lichaam krijgt, veel, weinig en weet nietmeer wat te doen en dan ontstaan er problemen in voedingpatroon en stofwisseling. Leer jezelf inneens een goed eetpatroon kom je veel verder mee.
madeira: Proficiat meid, is al veel hoor! sjukke: welkom, coment is gegeven door onze hoogst eigen sanne Liezel: Kopop meid! s'Middags 3 bb met kaas is amper voldoende. Smorgens cornfleaks is lekker . katia: 1,76m en 62kg Maar ze is wel afgetraind, ook dit kleed.. Ze heeft wel vrouwelijke rondeingen, dat scheeld ook.
Ik ben gaaaaar was uiteindelijk weer na 11'en dat ik ging slapen gister en gewoon weer half 6 op..nu ook nog es vet vroeg op stage want ik rekende op veel files en dr was dr geen 1, dus eigenlijk best relaxed
Ik vind je dag netjes, Sanne voor vandaag
Had het gister met mn moeder nog over..die zei ook: tis gewoon frustrerend, ben je zo goed bezig met sporten, komt er gewoon alleen maar bij op de weegschaal Zei ook al: eigenlijk moet je de weegschaal laten voor wat ie is en het op je kleding gaan meten dus dat doen we nu
Ik heb 1 broek liggen als ik daarin pas, ben ik al heel tevreden En nog een broek daar pas ik in als er een paar cm van mn bovenbenen af gaat Dat zijn mn maatstaven En die stapel broeken maatje 40 die nog steeds in mn kast liggen
Heb om kwart over 8 auto-rijles, en het gaat weer goed met mij .. Ben ik beter, wordt ik meteen van alle kanten gevraagd of ik wil komen helpen, op de verjaardag kom en mee ga na de hengstenshow.. Nou ja, ik zal straks wel even antwoord geven Eerst maar eens kijken hoe ik mij voel na de rij-les..
Ik ga langzamerhand mijn normale eetpatroon weer oppakken.. Ik doe het nog wel even rustig aan, want ben nog wel een beetje bang dat het weer mis gaat