Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemma schreef:O: 2mb, 1 ham, 1 tapenade, glas sinaasappelsap
L: 2 meergranenbroodjes, 1 filet americain, 1 slaatje, glas optimeldrink
T: Appel
D: Pasta, stuk komkommer, beetje volle vanillekwark
T: ?
Sizzy schreef:Vandaag erg druk hier, mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met albran plus en d'light jam
t: -
L: 2 bb huttenkase/tomaat en filet americain/gekookt eitje
t: rauwkost met yoghurtdressing
t: mueslireep
t: kopje kippensoep
D: aardappelpuree met italiaanse wokgroenten en ketchup
t: frusi
Bew: shancet gelongeerd, stage
sokje87 schreef:Goeiemorgen allemaal!
Ontbijt: 2 broodjes uit de oven. 1 helft met achterham en een gekookt ei. 1 helft met halvarine. 1 helft met appelstroop. 1 helft niet opgegeten
T: Yoghurt met aardbeien
Lunch: Krentenbolletje met halvarine. Pandabrood met filet americain en het kontjemet achterham. Appeltje.
T: Becel yoghurtje (50kcal)
Diner 1 (voor springles): Tosti achterham + 30+ kaas, krentenbolletje
Diner 2: Berg wortelen en peultjes
vossieman schreef:Myra wat zijn baggy jeans? en ik over shoppen gesproken wou vandaag shoppen maar me moeder gooide roet in het eten omdat ze leuk (optijd maar niet heus) vertelde dat ik naar de tandarts moest.
Myra schreef:O: 2 vboterham sandwich (komkommer, tomaat, kipfilet, becel), grote mok magere melk
25 min fietsen
T: appel
L: 2 vboterham kipfilet, cherry tomaatjes
T: plak cake
25 min fietsen
T: magere yoghurt + huismerk notenmix
A: thaise rijst, varkensoester, sla + knoflook dressing
fitnessen
T: veel aardbeien, tomaat + komkommer
_Scarlet_ schreef:Moet morgen weer werken, gelukkig iets minder vroeg op dan dinsdag, 7u ipv 4:45![]()
Moest vandaag rijden op een pony waarbij ik maar weer eens gemerkt heb hoe belangrijk een goede zit- en handhouding is. De mijne is dus eh... baggerDe pony had bij z'n vorige eigenaren alleen maar buiten gelopen en is dus geen bak gewend, maar dat wist ik niet, dus ik dacht al de hele tijd, wat loopt dat beest te zwalken / raar de hoeken in... Plus dat hij de hele tijd met z'n hoofd liep te schudden, wat dus kwam door mijn strenge hand. Vind het erg moeilijk om ophoudingen te maken. Iemand tips? Ook vind ik het moeilijk om te onthouden dat ik m'n binnenheup in moet draaien als ik naar binnen wil