Wij hebben geen weegschaal dus ik gisteren bij een vriendin: met schoenen en al: 54.6!! En ik ben maar 1.66

wat ik vandaag heb gegeten:
T twee crackers met brie
M twee witte boterhammen hagelslag en salami
T laatste restje van mijn chocoladeletter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patos schreef:Zoals jullie zien plan ik dus in het voren.. Anders heb ik weer van die impulsieve graai- en snaaiacties, waarna ik dan denk; nu zit het toch al fout, nu kan ik net zo goed nog een bak chips/reep chocolade/enz. nemen.
Jeaninee schreef:Jongens.. ik meld me maar weer aan
Wij hebben geen weegschaal dus ik gisteren bij een vriendin: met schoenen en al: 54.6!! En ik ben maar 1.66![]()
T twee crackers met brie
ziet er niet echt goed uit he..
Sizzy schreef:Idd, het is net zo'n ding wat je zwangerschap bijhoudt
Spetterlover schreef:Jeaninee schreef:Jongens.. ik meld me maar weer aan
Wij hebben geen weegschaal dus ik gisteren bij een vriendin: met schoenen en al: 54.6!! En ik ben maar 1.66![]()
T twee crackers met brie
ziet er niet echt goed uit he..
Dan ben je goed, absoluut niet te zwaar.
Ik ben 1.65 en zonder kleding aan nog een paar kilo zwaarder dan jij.
Ik zou willen dat ik 54 woog
Je kunt natuurlijk wel wat gezonder gaan eten, dat kan nooit kwaad.
Absoluut zorgen dat je niet te weinig binnen krijgt, maar ipv hagelslag kun je bijv. pindakaas nemen, ipv die chocoladeletter een appel..
Tammietjeeh schreef:Ik ga denk ik ook maar es meedoen!
Een planning wat ik vandaag wil eten;
O: Heb een broodje kaas gehad met een kopje koffie
L: Tosti...
D: Patat, ja het stond al geplant.
Daar tussendoor eet ik niks, dat lukt mij ook nooit want van water drinken raar ik best vol!
Trouwens ben 15, 164 cm en *gaat naar weegschaal* 75 kilo...![]()
Wil graag op 62 kilo uitkomen! want het schommelt van 72 kilo naar 75 en zo heen en weer...
Laura schreef:Tammietjeeh schreef:Ik ga denk ik ook maar es meedoen!
Een planning wat ik vandaag wil eten;
O: Heb een broodje kaas gehad met een kopje koffie
L: Tosti...
D: Patat, ja het stond al geplant.
Daar tussendoor eet ik niks, dat lukt mij ook nooit want van water drinken raar ik best vol!
Trouwens ben 15, 164 cm en *gaat naar weegschaal* 75 kilo...![]()
Wil graag op 62 kilo uitkomen! want het schommelt van 72 kilo naar 75 en zo heen en weer...
Ga eerst maar eens even wat tips hier op het forum bijlezen dan![]()
Deze ' planning' is, sorry, drie keer niks. Is je tosti met witbrood of bruin?
* je ontbijt is te weinig (moet grootste maaltijd van de dag zijn om je stofwisseling op gang te laten komen)
* je eet maar 3 maaltijden (om je stofwisseling op gang te houden moet je tussendoor ook wat eten
* Je maaltijden zijn geen maaltijden maar eenzijdig met vnl koolhydraten (patat, tosti, broodje) en je mist vezels, groente, zuivelrpoductem, fruit...
afijn, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zou je aanraden even wat op VT te lezen. Staan voldoende goede tips in!
patos schreef:Oja, ik ben dus 1.75m, op het moment 63,0 kilo en ben 18 jaar. Doel: 59/60 kilo (= gewicht voor de examens/zomervakantie/introductieweken ed.)
Sizzy schreef:Kaassouffle is idd nog best te doenKroket valt ook nog wel mee, maar een frikandel is weer een stuk vetter.
LittleAnn schreef:Spetterlover schreef:Dan ben je goed, absoluut niet te zwaar.
Ik ben 1.65 en zonder kleding aan nog een paar kilo zwaarder dan jij.
Ik zou willen dat ik 54 woog
Je kunt natuurlijk wel wat gezonder gaan eten, dat kan nooit kwaad.
Absoluut zorgen dat je niet te weinig binnen krijgt, maar ipv hagelslag kun je bijv. pindakaas nemen, ipv die chocoladeletter een appel..
Ik ben het hiermee eens.
Tammietjeeh schreef:patos schreef:Oja, ik ben dus 1.75m, op het moment 63,0 kilo en ben 18 jaar. Doel: 59/60 kilo (= gewicht voor de examens/zomervakantie/introductieweken ed.)
Ik vindt dat je op goed gewicht bent hoor!
Heb in je profiel gekeken, en vindt je perfect.
Sizzy schreef:Kaassouffle is idd nog best te doenKroket valt ook nog wel mee, maar een frikandel is weer een stuk vetter.