Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esirene schreef:Er is bij ons helaas nog maar 1 bakker die dit doet. (Omgeving Tiel). In de map van de app zie je rode, oranje en groene rondjes. Weten jullie wat dat betekend?
Ik wil binnenkort wel eens wat ophalen bij de bakker die er aan mee doet! Ben benieuwd
Prairy schreef:Ik heb een nieuwe TgTgo ontdekt in Valkenswaard en Bergeijk, kijken of ik daar morgen een pakket kan ophalen, met Krusli (geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen maar iets van ontbijt spul). Wel vrij duur pakket van 6,95.
En een vriend van mij doet ook mee in Weert met zijn restaurantDus wil je lekker Antiliaans eten (en het is echt lekker!) dan moet je bij Archies een pakketje halen. Of natuurlijk gewoon gaan eten in zijn restaurant
amandananana schreef:Ik had gisteren echt een mega pakket bij Bakker Bart:
- 2 broden naar keuze
- 2 donuts
- frikandelbroodje
- Hamkaasbroodje
- Saucijzenbroodje
- 4 harde afbakbroodjes
- 4 zachte bolletjes
- 2 kaneelbroodjes
Maartje1990 schreef:Dankzij tgtg heb ik trouwens wel iets ontdekt dat ik nu ook gewoon zou kopen en anders noooit zou proberen. In ons bakker Bart pakket zaten een soort frikandelbroodjes maar dan met kipkrokant... nou hoor ik jullie al denken. Gadver! Dat dacht ik ook maar dat is echt heel lekker!!
Tallie1979 schreef:Ik ben bij Makro geweest vandaag. Helaas viel het pakket wat tegen.
Ik kreeg:
1 pak optimel en een bak bami met de datum van de 11e en het is vandaag de 12e.
Foccachia brood, kleine afbak broodjes, vanille vla, een zakje parmesan en een half litertje volle melk.
Helaas rook de bami niet goed, dus die kon alsnog de vuilnisbak in. De optimel was nog wel te drinken.