Ik heb me enigszins ingelezen in KHA en vind het eigenlijk maar onzin als ik eerlijk ben.
Koolhydraten zijn niet je vijand, ook niet als je af wil vallen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb me enigszins ingelezen in KHA en vind het eigenlijk maar onzin als ik eerlijk ben.
Koolhydraten zijn niet je vijand, ook niet als je af wil vallen
Maar de mensen die KHA eten die ik ben tegen gekomen die wilden dan een koekje of een broodje niet eten omdat er koolhydraten in zaten
Ja jeetje dat snap ik dan dus niet.
Maar ik vrees dat dat gewoon geen gewoonte kan worden bij mij... Ik vergeet nu al bijna dagelijks mijn medicatie die ik 2x per dag moet nemen
En deze heb ik al ruim 4 jaar 
Wat zou ik er nog meer mee kunnen doen en hoe marineren vooral?
Ik heb laatst bij de Vegan JunkFood Bar in Amsterdam gegeten. Ik had nog nooit écht vegan gegeten, maar het was echt heel lekker! Vind het wel interessant en ben erg benieuwd naar al jullie recepten!
Mona81 schreef:Inspiratie gezocht met tofu... Ik heb 4 pakken tofu in de koelkast liggen...al 4 weken![]()
Doen jullie ze van tevoren marineren en dan invriezen? Of op de dag dat je het wilt eten? Ik kom niet verder dan tofu door de wok, gemarineerd in soja. En ik ben niet eens fan van wokkenWat zou ik er nog meer mee kunnen doen en hoe marineren vooral?

Lijk bijna hamsteren, en de coop ga ik eind van de week ook nog heen, 1 euro per stuk daar voor alles van vivera. Hoe lang blijven die verpakkingen goed in de vriezer eigenlijk? Maand of 3 hoop ik?
Dit is trouwens de AH, terwijl voor de rest de jumbo het wint hier, die hebben de lekkerste bapao, en ook als enige de mayolijn en willemsburger.
Bij de AH wel een andere veganistische mayo trouwens, merk weet ik even niet, wel dat ze het beter mosterd hadden kunnen noemen, afgaand op de smaak.