__Leonie schreef:Ik plan wel zulke vreetdagjes in omdat ik als ik ergens aan begin door blijf eten.
En zo dus elke dag een vreetdag wordt. Vandaar een keer per week zodat het weer uit mijn systeem is.

Mooi zo Pikolino!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, chia, kaneel en appel
T: banaan
L: 4 sneetjes speltbrood, waar twee een tosti zijn geworden met kaas, pesto en tomaat. En twee met laagje pindakaas belegd.
T: 2 kiwis en een peer
A: hutspot met extra veel wortels en gehaktbal
B: 14 km fietsen, een paard rijden. 20 min wandelen, een uur met de hond door de wind gewandeld
Blij met mijn lijstje tot nu toe. Lekker veel fruit.
Was een beetje uitgeschoten met ontbijt dus was een beetje veel.
Maar was na het fietsen en rijden (tussen T en L) al helemaal aan het trillen.
Merk toch nog dat ik niet helemaal fit ben. Slik nu ook extra pillen voor de weerstand erbij.
Ik plan wel zulke vreetdagjes in omdat ik als ik ergens aan begin door blijf eten.
En zo dus elke dag een vreetdag wordt. Vandaar een keer per week zodat het weer uit mijn systeem is.
phormicola schreef:Planning:
O: havermout&haverzemelen, scheutje halfvolle melk, water, whey, cacao, honing en een banaan
B: 30minKT, vooral rug, beetje benen en borst
L: 4 vb, 2 Valless schijven, 1 saucijsenbroodje, sinaasappel, 1 cappuccino
T: portie kibbeling gedeeld met manlief, knoflooksaus
A: verse tagliatella, gehaktballen in tomatensaus, uitje, kruiden
T: schaaltje chocowafeltjes en schilfertruffels, bakje cappuccino
Horse_xx schreef:Mooie lijstjes
O/L: 50 gr havermout, eiwit, 3 gr kaneel, 5 gr lijnzaad, 5 gr chiazaad, 130 gr peer
T: 200 gr Appel, rijstwafel met 12 gr pindakaas
T2: Blokje pure chocolade, chocolademelk van sojamelk cacao
A: Geen idee nogSpaanse curry met quinoa, spinazie, linzen, kikkererwten, courgette en paprika. Salade van ijsbergsla, tomaat, paprika, feta en ei. Custardpudding gemaakt van soja melk, custardpoeder en cacao.
KarinvdM schreef:Custard met cacao Horse? Een soort van vanille/chocoladevla dus?