Daar worden dus weer heerlijke ananasflappen van gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:Volgens mij zijn er in de winkel gewoon Oreo's te koop met een wit chocoladelaagje erover. Dan hoef je er alleen nog maar iets van icing (denk dat glazuur van poedersuiker en water, met een kleurstofje ook werkt) overheen te doen in sliertjes.Dat kan je doen door de icing in een boterhamzakje te doen, daar een puntje af te knippen en dan kun je het er zo overheen 'spuiten'.
Daenerys schreef:Saskiaa_ schreef:Volgens mij zijn er in de winkel gewoon Oreo's te koop met een wit chocoladelaagje erover. Dan hoef je er alleen nog maar iets van icing (denk dat glazuur van poedersuiker en water, met een kleurstofje ook werkt) overheen te doen in sliertjes.Dat kan je doen door de icing in een boterhamzakje te doen, daar een puntje af te knippen en dan kun je het er zo overheen 'spuiten'.
Klopt, ik wilde idd gewoon witte oreo's kopen. Waar vind ik kleurstof?
Jolandaa_ schreef:Cheesecake, wauw ziet er super mooi uit. Alleen moet ik altijd denken aan kaas.... proeft zo iets ook naar kaas ? Durf het nooit te proberen. Naast dat ik ook wel wat minder suiker moet eten de komende dagen..