Gisteren wrap gezond met kip,kaas,sla,tomaat,paprika en komkommer.en vandaag Lasagne met sla en komkommer er bij.
Ik weet 't nog niet...Het worden óf pannenkoeken óf pitabroodjes met shoarma en knoflooksaus óf een pizza Calzone.
Gisteren vriendlief boterhammen en ik konijn in het zuur met een stokbroodje aangezien we lagen te slapen op de bank tot half 7. Vandaag denk ik dan toch maar broodjes gezond, aangezien ik geen idee heb hoelaat ik thuis ben.
Gisteren krieltjes, varkenshaas met champignonnen saus en een salade tomaat-ei.Vandaag boerenkool met worst.
Een restje zelfgemaakte groentesoep van de lunch van gisteren, en een boekweitpannenkoek met appel, kaneel en lijnzaad
Ja, ik probeer zo gezond mogelijk te eten en dat vergt soms enige planning qua druk schema en boodschappen doen enzo
restje ovenschotel met paprika/champignons/courgette/ui, gehakt, tomatensausje en beetje aardapppelpuree
Citaat:Ja, ik probeer zo gezond mogelijk te eten en dat vergt soms enige planning qua druk schema en boodschappen doen enzoLogisch
Gisteren gevulde portobello's met boursin cuisine, paprika, ui, courgette en veel sambal, met pasta en sla