Nee hoor, ik denk niet aan dieten want ik denk aan strijkijzers enzo. Daf zegt dat ik daar niet aan moet denken want als ik er eentje nodig heb kan ik hem altijd nog kopen. En ik zeg dat ik dan wel een geldboom moet hebben om het te kunnen betalen allemaal
Zonnetje81
Geplaatst: 11-08-11 12:20
@mrijn: bij onze kruidvat hebben ze geen protifar, zag het iig niet staan wel een andere eiwitshake... Colon rein heb ik ooit gezien maar wist het niet meer waar te zoeken. Anders bestel ik het wel online ofzo....
Zonnetje81
Geplaatst: 11-08-11 12:20
Zooist schreef:
Nee hoor, ik denk niet aan dieten want ik denk aan strijkijzers enzo. Daf zegt dat ik daar niet aan moet denken want als ik er eentje nodig heb kan ik hem altijd nog kopen. En ik zeg dat ik dan wel een geldboom moet hebben om het te kunnen betalen allemaal
Ik had net nog een reactie gegeven via mijn BB,maar helaas.Die is ff niet door gekomen!
Ik heb echt een super weegschaal!Maar 15 euro en altijd hetzelfde bij 2x wegen! Was trouwens vandaag echt lief voor me,voel me namelijk nog al opgeblazen maar woog maar 55,8. Blijkbaar doe ik het nog steeds goed en maakt wat kaas ook helemaal niet uit!
Net weer een omelet gebakken voor tussendoor te snacken.Morgen kan ik ook niet thuis eten dus moet er ook iets mee. Eerst maar eens een koeltasje kopen vanmiddag.
O:kwark T;- M:beefburgers et plak kaas T:Dukannekoek/gekookt ei A:omelet of beefburgers met sperzieboontjes
Geen idee,ben zelf ook niet zo handig. Zit lekker beetje te spijbelen,had stijve nek vanmorgen,traanogen en gloeiende kop dus heb 2 paarden gespijbeld. Daardoor ff tijd om pannekoekjes te bakken en omelet te maken.Was wel erg druk de laatste dagen!
Enne:Malene,een strijkijzer is echt nergens voor nodig!Kun je strax wel je eigen goede doel worden!