benangelique schreef:vertel eens meer over jezelf: lengte, gewicht, leeftijd, streefgewicht, dagelijks eetpatroon
Bokt deed het bij mij net niet, vandaar de late reactie sorry 
Ik ben Patricia, 23 jaar, 1.82 en een tikkie overgewicht 
Bij ons thuis hebben we wel aanleg om niet slank te blijven zeg maar, ik ben stevig, niet extreem dik ofzo. Mijn figuur was echt bagger omdat ik naast dat ik dus behoorlijk stevig ben, ook nog eens cup F had. Naja, daaarrrr is sinds 18 augustus een einde aan gekomen, want ik heb een borstverkleining gehad. Ik zit nu op een mooie C 
Voor die borstverkleining ben ik al ruim 20 kg afgevallen. Ik heb 1.5 jaar op de wachtlijst gestaan voor deze operatie. Met nog een vreselijke periode op t werk en een periode dat ik niet goed in mijn vel zat, is er helaas wel weer wat bijgekomen. Nu gaat t weer heel goed, maar ik ben nog te zwaar. Op dit moment weeg ik 96 kg, en ik zou heel graag naar de 85 kg willen 
Mijn eetpatroon bestaat (na een analyse van een vriendin die dieetiste is) op dit moment uit:
O: 2 boterhammen en een glas versgeperst sinasappelsap
T: eigenlijk niets.. heb er ook geen behoefte aan. Ik drink Cristal Clear ('s ochtends zonder prik, 's avonds ook wel met prik) daar zit amper wat in en ik vind t lekker. Water ben ik niet zo'n fan van
)
L: 2 boterhammen meestal met kaas, soms met chocopasta normaal belegt. Tosti's ben ik ook fan van 
T: Stuk fruit, liga of sultana
A: Gewoon wat de pot schaft
T: Stuk fruit of soms iets lekkers. Vreetbuien heb ik niet meer.
1 oktober wordt ik weer geopereerd, ik heb nog 2x narcose voor de boeg en dat maakt 3x narcose in 3 maanden tijd. Die borstverkleining vraagt veel energie van je lichaam, de komende operatie ook (schouderoperatie, er gaan daarbij voor 6 weken pinnen in) en dus moet ik opletten dat ik niet teveel ga lijnen, mijn lichaam heeft best energie nodig op t moment.
Ik ben absoluut géén fan van zuivelproducten (lees; melk, toetjes etc) maar het is wel belangrijk dat ik dit eet/drink. Daar doe ik dus mijn best voor (kaas en boter eet ik wel)
Deze foto is 13 juni gemaakt, toen mijn WOW-zadel werd aangemeten.

En dit is 22 aug, 4 dagen na mijn operatie