SaNNeS88 schreef:welkom
Je eet veel te weinig om af te kunnen vallen..hiermee help je je stofwisseling om zeep.. je lunchet nauwelijk, een liga is geen lunch... maak hier 3 of 4 volkoren boterhammen van... je komt denk ik geeneens aan 1000 kcal.. terwijl je, om je lichaam te onderhouden, minimaal zo'n 1600 kcal moet binnen krijgen.. dit verbruikt je lichaam namelijk alleen al om zich op temperatuur etc. te houden... maar lees hier gerust mee.. en doe wat met onze tips
Dankje voor deze tips!!

Ik zal mijn eten van vandaag omschrijven:
9.00 uur: 2 grof volkoren boterhammen met kaas (jong belegen, huismerk) en 1 grote beker halfvolle melk
12.30 uur: 1 snee 'paasbrood' (rozijnen ed. maar geen spijs) en 1 ontbijtkoek (met zonnebloempitten en extra veel vezels) beide met boter, en Jus d' orange
16.00 uur: 1 Evergreen Liga en 1 glas sinas
18.30 uur: Gekookte aardappels, sperzieboontjes en een hele dunne varkenskarbonade
Vanavond rond 20.00 uur neem ik nog jus' d orange en japanse mix (we krijgen visite

Ik eet eigenlijk heel verschillend, ook qua hoeveelheden. De ene dag eet ik zoals vandaag, wat ik eigenlijk wel normaal vind qua hoeveelheid.. maar de andere dag eet ik erg weinig. Dan kom ik denk ik niet aan m'n nodige calorien, maar heb dan ook niet echt de behoefte meer te eten. (Ja ik kan echt altijd wel eten hoor

Weet iemand een site waar je een goede caloriecheck kan doen? (hoeveel calorien er bijv. in aardappelen en sperziebonen zitten..) Wil wel weten of ik genoeg binnen krijg, want je hebt natuurlijk wel gelijk Sanne.