ehmm ik woon op mezelf maar ik heb dat ding net een week hihi ik moet gewoon even wat dingen proberen en de handleiding goed lezen, maar ik weet wel dat ik de volgende keer weer een gewone oven wil
wil er nog een keer een gaan maken alleen dit keer met marsepein. dus ben naar de site gegaan. nou vroeg ik me af welk kleur middel het fijnst is ik zie namelijk diverse middeltjes. en die bloemen uitsteker waar je ergens een link naar had staan kan ik nergens meer terug vinden. je had toen enkel het plaatje gepost.
Iets moeilijker dan een ronde taart maar gelukkig kan je met marsepein makkelijk hoeken maken. Je lap niet te dun uitrollen en op je deegroller rollen, midden over het hart uitrollen. Dan zachtjes bovenop aandrukken maar nog geen hoeken vouwen. Voorzichtig de zijkanten in de vorm duwen en regelmatig de lap lostrekken als er vouwen ontstaan (dit is de reden waarom de lap niet te dun mag zijn want dan krijg je scheuren). Als de zijkanten strak en zonder vouwen naar beneden hangen, kan je de zijkanten aandrukken en strak maken. Randje onderaan afsnijden en sierrandje aanbrengen met slagroom/botercreme/etc om de onderkant af te werken.
hmmmmm ja dat zou goed kunnen, hij stond nu op zo'n combo stand, ik weet ook niet precies. De handleiding is ook zo lekker duidelijk Maar als ik em op grill stand zet dan verbrand de hele boel weer.... dus ik dacht, ik neem zo'n combo stand en die ik gebruikt had klonk het meest logisch voor cakejes, maar niet dus hihi Ik ga deze vakantie wel eens een beetje puzzelen, wie weet komen er dan ooit nog eens leuke (eetbare) taartjes uit
nee, had dat ding die stand maar hahaha dan had ik er nog wel uitgekomen
Hij heeft wel allemaal leuke programma's voor pizza's enzo, maar goed niet voor cake en taart helaas...... Het is dat ik geen gewone oven hier kwijt kan, maar hierna voor mij geen combimagnetron meer
Ik wil ook taart bakken. Alleen zit ik nu al wekenlang vol spanning naar buiten te kijken wanneer ik eindelijk naar stal kan. Laat staan naar de winkel ..