Ik heb gister ook pizza gehad op verjaardag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Ik heb net mijn lievelingspizza (Big American Hot Texas) gekocht en hij is .. 1200 calo's
ladyjoy schreef:En wat zou het misschien kunnen Midas? Een klein stukje? Nee, ik ga hem helemaaal opeten
Sizzy schreef:ladyjoy schreef:Ik heb net mijn lievelingspizza (Big American Hot Texas) gekocht en hij is .. 1200 calo's
![]()
AniekR schreef:Haha, eetsmakelijk LJ!!
Ik heb gister ook pizza gehad op verjaardag![]()
ladyjoy schreef:AniekR schreef:Haha, eetsmakelijk LJ!!
Ik heb gister ook pizza gehad op verjaardag![]()
Maar geen hele toch?
Ik heb ook echt een slechte week in de planning.. vrijdag heb ik een feestje op m'n werk (sieraden/tassen party!) en dan een borrel.. en zaterdag viert m'n zusje d'r verjaardag
Sizzy schreef:Zit ik hier braaf aan m'n groentensoepje
ladyjoy schreef:Twee halve pizza's Aniek?
Enne.. zoals de meesten hier wel weten eet ik geen vis, maar ben het wel aan het 'leren eten' omdat het zo gezond isIk kan nu al kibbeling, vissticks, lekkerbekjes (zelf gemaakt uit de oven) & viskoekjes eten zonder misselijk te worden
Morgen ga ik voor het eerst pangafilet maken (in de net gekochte grillpan). Iemand tips om te kruiden?
ladyjoy schreef:Twee halve pizza's Aniek?
Enne.. zoals de meesten hier wel weten eet ik geen vis, maar ben het wel aan het 'leren eten' omdat het zo gezond isIk kan nu al kibbeling, vissticks, lekkerbekjes (zelf gemaakt uit de oven) & viskoekjes eten zonder misselijk te worden
Morgen ga ik voor het eerst pangafilet maken (in de net gekochte grillpan). Iemand tips om te kruiden?
March schreef:ladyjoy schreef:Twee halve pizza's Aniek?
Dat is juist de vis die niet zo gezond is
Midasje schreef:March schreef:
Dat is juist de vis die niet zo gezond is
Oh wist ik niet, jammer is zo lekker