Ik heb die m&ms ook weggegooid
had er helemaal genoeg van, en nu heb ik m'n sportkleren aangetrokken....dus ga dalijk maar een poging wagen om ong 15 minuten hard te lopen...met deze hitte... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

had er helemaal genoeg van, en nu heb ik m'n sportkleren aangetrokken....dus ga dalijk maar een poging wagen om ong 15 minuten hard te lopen...met deze hitte... Ziolette schreef:LittleAnn schreef:
Ziolette: romige kaas? in je soep?huh?
Zo heet die cup-a-soep Extra - Tagliatelle met romige kaas. Kaassoep met tagliatelle was een betere benaming geweest denk ik
.
LittleAnn schreef:oh haha ik dacht al dat je er philadelphia ofzo in had gedaan![]()
En hoe smaakte het?
. Mocca schreef:Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: -
L: 1 (grote) boterham (half met light pindakaas, half cornedbeef), klein eierkoekje met hagelslag, dun plakje suikerbrood
T: Aardbeien
A: 2 kleine pizzaatjes (in totaal minder dan een halve normale pizza) en sla
T: kersen

Verder nog uitloop uitgemest, met gieters water gesjouwt, en gefietst. Vanavond werken. LittleAnn schreef:Mijn planning:
o: allbran halfvolle melk en frambozen
t: twee plakjes volkoren ontbijtkoek en een nectarine
l: tomaat-komkommer-gekookt ei met beetje dressing en twee bruine broodjes
t:half stukje bananenvlaai, vitalinea yoghurtje
a: uit eten met mama, wsl tapas
Maar ach ja, vanavond dus geen aiolie voor mij! Ik ga een lekkere gegrilde kip-salade opeten denk ik
en hij zit nog prima ook!!!
.
khad net een redelijke mooie huid omdat ik geen suiker of chocola meer at...maar nu kan ik weer puisten verwachten over een paar dagen
krijg je een mooi bruin kleurtje van als je daarna in zon gaat liggen!! 
LotteAnna schreef:Gezond, ik zeg wortelskrijg je een mooi bruin kleurtje van als je daarna in zon gaat liggen!!
hicky schreef:hee J.Dorp..Waar heb je gezeten? Ik ga nu naar callantsoog...(geen vakantie, Zit er nu ieder weekend lekker bij vrienden enzo..)
Sizzy schreef:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: - (laat ontbeten)
L: salade van de La Place, die dingen zijn goddelijk![]()
T: waterijsje en 2 boterhammetjes met kaas en linesse
D: rijst met sajoer tjampoer (groenten en kip)

bak cruesli light met magere melk

flair schreef:Oh ja en mijn gewicht en maten:
60,5 kg bij 1.72 cm.
borst: 81
Taille: 72.
Heup op het bot: 88
Kont: 94
bovenbeen: 55
Kuit: 36

, koop alleen weleens een zakje slankie voor door een salade.